Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Zlevnění fabií zabralo, Škoda zavedla kvůli poptávce přesčasy

  16:24aktualizováno  16:24
Automobilka Škoda Auto musí nečekaně zavádět přesčasy při výrobě svého kdysi nejprodávanějšího modelu. Zlevnění fabií o desítky tisíc přineslo nečekaně velkou poptávku.

Aktuální Škoda Fabia | foto: Lukáš Procházka, MF DNES

Vedení firmy se s odboráři proto dohodlo na zavedení přesčasů. Jednou týdně budou chodit lidé na odpolední směnu o dvě hodiny déle: skončí namísto deseti večer až o půlnoci. Opatření potrvá zatím do března, dál se uvidí podle poptávky.

Mohlo by vás zajímat

Také si chcete pořídit fabii ještě před ukončením výroby? Vyberte si ji na Automodul.cz, kde pro vás máme na výběr téměř 1500 vozů této značky.

"Je to reakce na zvýšenou poptávku po tomto modelu," vysvětlil mluvčí automobilky Jozef Baláž. Podle něj jsou přesčasy dobrovolné, firma zaměstnancům nabídla za dvě hodiny navíc týdně extra příplatek.

Výroba současné generace fabií skončí letos v červenci, po celozávodní dovolené už bude Škoda Auto vyrábět jen novou verzi (o tom, jak vypadá, čtěte zde). 

Prodeje fabií přitom loni výrazně klesaly: automobilka jich loni prodala celkem 202 tisíc, což představuje šestnáctiprocentní pokles. Fabia však patří dlouhodobě mezi nejúspěšnější modely Škody Auto.

Škoda v lednu fabii zlevnila na českém trhu o desítky tisíc korun na 189 900 korun při využití financování, cena při nákupu v hotovosti je 219 tisíc korun. K vozu nabídla současně čtyřletou záruku.

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.