Na čínském trhu se totiž prodalo za devět měsíců 134 470 aut, což je o 65 procent více než před rokem. Velký růst zaznamenala také Indie a Rusko, kde se prodeje zvedly více než o třetinu.
V Česku mladoboleslavská automobilka prodala téměř 44 tisíc vozů, tedy o 9,2 % více než ve srovnatelném období před rokem.
Tržby společnosti díky vyšším prodejům stouply přes 16 procent na 160 miliard Kč a provozní zisk se zlepšil o 64,4 % na osm miliard korun. Čistý zisk se navýšil více než dvojnásobně na 6 miliard Kč.
Předseda představenstva společnosti Škoda Auto Winfried Vahland řekl, že firma počítá s růstem prodejů i zisků také v dalším období. "Výrazně přitom chceme přidat právě na globálních růstových trzích v Rusku, Indii a v Číně. Současně chceme posílit
svou dobrou pozici v Evropě," uvedl.