Fabii si loni koupilo téměř 270 tisíc zákazníků, octavii asi 165 tisíc. Superb s 23 tisíci zase zaznamenal největší nárůst odbytu - asi o 37 procent.
Nejvýznamnějším západoevropským trhem je pro Škodovku Německo, kde prodala přes 70 tisíc vozů. Škodu si ale oblíbili i Britové, Italové a Rakušané.
Ze středoevropských zemí bez České republiky si škodovku kupovali nejvíc Poláci a Maďaři. Odbyt na Slovensku byl oproti roku 2002 téměř o 12% nižší. To odpovídá celkovému propadu slovenské ekonomiky.
I v Čechách byl o škodovku menší zájem než předloni. Pokles si vedení firmy vysvětluje především stagnací českého trhu. Situaci automobilce ztěžuje i ostrá cenová politika konkurence.
Přesto se pro škodovku nakonec rozhodla téměř polovina zákazníků - téměř 72 tisíc. Češi nejvíc kupovali model Fabie a Fabie Combi.
Škodovka loni zamíříla i na Hrad. V superbu jezdí od prosince český prezident.
Prodej společnosti Škoda Auto podle jednotlivých modelů v roce 2003 (v kusech). |