Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Reklama Coop: Kuřátko jako parkovací asistent, pes místo stěrače

  10:36aktualizováno  10:36
Stará škodovka, „vytuněná“ o parkovací senzor v podobě kuřátka a chlupaté stěrače, kterými vrtí nejlepší přítel člověka. Řetězec COOP se na Slovensku po roce vrací s reklamní kampaní. Zákazníky v něm láká soutěží o dopravní prostředek.

Hlavním stavebním kamenem letošní i loňské reklamy je kolo, které evokuje logo společnosti COOP. V kampani „Kolesománia“ mohou zákazníci vyhrát při nákupu nad 15 eur některý z dopravních prostředků.

Výrobce kampaní společnost Jandl marketing a reklama spojil motivy folkloru, retra a tradiční vynalézavosti a celý příběh parkování starého embéčka do kůlny opatřil vtipnou pointou. Při parkování asistují domácí zvířata.

Hlavní roli v loňské kampani hrály staré dřevěné necky (vana), které jeden z farmářů po vzoru Pata a Mata „vytuní“ o kola z nového, opodál stojícího auta.

Autor:


Témata: COOP, Euro, Retro, Vtip


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.