Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Soutěž o nejkreativnější reklamu vyhrál bar, který denně mění slogany

  8:30aktualizováno  8:30
Bar U Čerta v Třeboni vyhrál svými slogany soutěž iDNES.cz o nejkreativnější reklamu. Rozhodli o tom čtenáři, kteří mu poslali nejvíce hlasů. Podnik přitom k přilákání hostů využívá jen malou tabuli. Majitel baru na ní píše křídou verše podle nálady. Každý den dá na ceduli nový.

Bar v Třeboni U Čerta obměňuje své slogany velmi často. | foto: Jan Lukavský

Čtenáři zaslali do redakce během týdne téměř 1 800 hlasů. Snímek sloganů třeboňského baru jich získal nejvíce, 225. V soutěži tak porazil 25 dalších konkurentů, které do redakce zaslali soutěžící.

Fotogalerie

Jan Lukavský, který snímek do redakce na upozornění kamarádů zaslal, je zároveň majitelem baru. Podnik mu patří od loňského června. Od té doby píše na tabuli slogany každý den. „Vymýšlím je většinou sám, nebo se inspiruji reklamou, kterou vidím někde jinde a trochu ji pozměním. Občas mi s tím pomáhají kamarádi,“ říká šestadvacetiletý Lukavský.

Pravidelně také prohlíží kalendář a přemýšlí o tom, jak by k oslovení hostů využil roční období či lidové pranostiky. Mnoho veršů vzniká také na svátky. Tak například na konci července slavil jmeniny Viktor, a ten den si u baru mohl přečíst výzvu „Na svatého Viktora, probuď v sobě notora“.

A jsou verše v lákání zákazníků úspěšné? „Snad ano. Lidé se u toho fotí, občas jdou i na pivo. Většinou to však skončí tím, že se u sloganu jen vyfotí a jdou či jedou dál,“ říká šestadvacetiletý barman. Na tržby si však nestěžuje, i když loni byly podle něj útraty lidí vyšší.

Prodejna Coop v Kladně na Náměstí starosty Pavla nabízí své zboží ve verších....
Bašta u Dokládalů. Přírodní koupaliště Velká laguna v Přerově. (červenec 2014)

Na druhém místě skončily verše prodejny Coop v Kladně, která lákala lidi například ke koupi sýru gouda větou, že „to je král všech značek a je za pár kaček“ či na větrník „život je prostě pes, tak mlsejte ještě dnes“. Tento snímek získal přízeň 182 hlasujících.

Na třetím místě se umístila Bašta u Dokládalů v Přerově, jejíž slogan „Dnes je krásný den, proč ho nevidět dvakrát“ oslovil 124 čtenářů. Do první pětky se ještě probojovala Pivnice Jamajka oslovující hosty veršem „Do hospody zvesela, zmažeme se docela“ a vrakoviště, které pojalo reklamu na svůj podnik jako parte.

Všem, kteří se zúčastnili soutěže, děkujeme, a vítězi posíláme 1 000 Kč.





Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.