Poetické řeznictví na Žižkově.

Poetické řeznictví na Žižkově. | foto: Iva Špačková, iDNES.cz

SOUTĚŽ: Básníci řezníci a jiní kreativci. Posílejte fotky firemních reklam

  • 38
„Nebuďte z toho zhrozený, máme koňský točený,“ hlásá nápis napsaný tlustou fixou na papíře žižkovského řeznictví. Jednoduchá básnička má přilákat do obchodu náhodné kolemjdoucí a zvýšit tržby podniku. Chodíte kolem podobných nápisů? Vyfoťte je a pošlete nám jejich snímky. Nejzajímavější fotografii odměníme.

„Co si dáme na Faře? Jahody se šlehačkou a zmrzlinu do paže,“ hlásá zase křídou popsaná tabule před restaurací na Staré Faře v Dejvicích.

Že takové verše zabírají, dokládá i dvanáctiletý František, který právě jahody se šlehačkou v restauraci objednal. „Nechtěl jsem sem jít, ale když jsem nápis uviděl, dostal jsem na jahody obrovskou chuť a šel jsem si je koupit,“ říká.

Restaurace vlivu básniček na větší příliv hostů věří, skoro každý den totiž její personál vypisuje nové verše.

„Víte , co je to za dřinu, každý den vymýšlet něco nového? Máme na to knihu, do které si zapisujeme, když nás něco nového napadne, abychom to za čas použili znovu. Vymýšlet každý den rok po roku něco nového nejde,“ svěřuje se číšnice podniku.

Chodíte i vy kolem obchodů, restaurací, stánků či barů, jejichž kreativní reklamy vás zaujmou natolik, že si v nich něco koupíte? Vyfoťte je a pošlete nám jejich snímky do redakce. Nejzajímavější fotografii odměníme.

Soutěž iDNES.cz začíná 1. července 2014 (úterý) a končí 31. července (čtvrtek). Po jejím skončení zveřejníme všechny došlé fotografie (posílejte je na adresu fotoeko@idnes.cz, vyfocené nejlépe na šířku) a vybereme spolu se čtenáři nejzajímavější snímek.

Autor vítězné fotografie, která musí být opatřena jeho jménem, datem a místem pořízení popřípadě krátkým popisem situace, dostane honorář ve výši 1 000 Kč.