Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Spořitelna chystá novou značku Blue pro středně movité klienty

  18:35aktualizováno  18:35
Česká spořitelna startuje nové osobní bankovnictví pro bonitnější zákazníky pod názvem Blue. Představuje mezistupeň mezi klienty s nižšími příjmy a privátním bankovnictvím pro nejbohatší, kterým nabízí služby Erste Private Banking. Pro svůj koncept Blue chce Spořitelna zlákat až 300 tisíc klientů s příjmy nad 30 tisíc korun.

Česká spořitelna startuje nové osobní bankovnictví pro bonitnější zákazníky pod názvem Blue. | foto: Forbes

Značka Blue nabídne všechny služby osobního bankovnictví a klienty se chystá oslovit i novinkami - například virtuálním osobním bankéřem pro ty, kteří nechtějí chodit do kamenné pobočky. Banka láká i na nový slevový program.

„Očekáváme, že služba bude pro zhruba 300 tisíc klientů, nevylučujeme ale, že nalákáme i nové klienty,“ uvedla tisková mluvčí Klára Pačesová. Podmínkou bude příjem minimálně 30 tisíc korun měsíčně, například u lidí s hypotékou však může být strop nižší.

Banka se tak může snažit zabránit odchodu bonitní klientely, kterou mohlo odradit razantní zvýšení některých poplatků v polovině srpna (více čtěte zde). Nyní jim nabídne zvláštní prostor na pobočkách a například rychlejší odbavení osobním bankéřem bez objednání. Podle magazínu Forbes, který na novinku upozornil, bude nápis BLUE svítit celkem na stovce poboček.

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.