Česká spořitelna startuje nové osobní bankovnictví pro bonitnější zákazníky pod...

Česká spořitelna startuje nové osobní bankovnictví pro bonitnější zákazníky pod názvem Blue. | foto: Forbes

Spořitelna chystá novou značku Blue pro středně movité klienty

  • 260
Česká spořitelna startuje nové osobní bankovnictví pro bonitnější zákazníky pod názvem Blue. Představuje mezistupeň mezi klienty s nižšími příjmy a privátním bankovnictvím pro nejbohatší, kterým nabízí služby Erste Private Banking. Pro svůj koncept Blue chce Spořitelna zlákat až 300 tisíc klientů s příjmy nad 30 tisíc korun.

Značka Blue nabídne všechny služby osobního bankovnictví a klienty se chystá oslovit i novinkami - například virtuálním osobním bankéřem pro ty, kteří nechtějí chodit do kamenné pobočky. Banka láká i na nový slevový program.

„Očekáváme, že služba bude pro zhruba 300 tisíc klientů, nevylučujeme ale, že nalákáme i nové klienty,“ uvedla tisková mluvčí Klára Pačesová. Podmínkou bude příjem minimálně 30 tisíc korun měsíčně, například u lidí s hypotékou však může být strop nižší.

Banka se tak může snažit zabránit odchodu bonitní klientely, kterou mohlo odradit razantní zvýšení některých poplatků v polovině srpna (více čtěte zde). Nyní jim nabídne zvláštní prostor na pobočkách a například rychlejší odbavení osobním bankéřem bez objednání. Podle magazínu Forbes, který na novinku upozornil, bude nápis BLUE svítit celkem na stovce poboček.