Jako první začne hamburgery prodávat 12. června restaurace v Los Angeles, která bude nabízet i pivo, víno a koktejly, citoval server listu Daily Mail mluvčí Starbucksu Lindu Millsovou. Dosud hostům restaurace nabízí hlavně snídaně a obědy, v nabídce má kromě různého pečiva také polévky, saláty a sendviče.
Zákazníci řetězce pekáren s kavárnami La Boulange, který Starbucks koupil v roce 2012, si podle Millsové budou nově moci sami sestavit hamburgery podle vlastního přání a pochutnat si na nich budou moci až do deseti hodin večer. Dosud byl řetězec otevřen většinou jen do 19:00.
Sturbucks posunuje hodinu zavření proto, aby omezil růst konkurenta Panera, který je otevřen déle než jeho rivalové a ukusuje tak podle serveru Businessweek 22 procent jeho prodejů.
Starbucks se v posledních letech snaží experimentovat s novými formáty. Mimo jiné koupil řetězec obchodů s baleným čajem Teavana a v New Yorku otevřel provozovnu, která se více podobá dražším kavárnám a nabízí čajové nápoje a drobné zákusky. Některé provozovny nabízejí i pivo (více zde).
Řetězec Starbucks pronikl na počátku roku 2008 také do Česka a svou první tuzemskou kavárnu otevřel na pražském Malostranském náměstí. Česko se tak stalo první zemí střední Evropy, kam se řetězec rozhodl vstoupit.