V Rusku odbyt loni meziročně vzrostl o 85 procent. Následovalo Švédsko s růstem 41 procent a Slovensko, kde se prodej zvedl asi o třetinu. Mezi nejvýznamnější exportní trhy firmy dále patří Velká Británie a Německo.
"V příštích letech hodláme nadále posilovat pozici na klíčových zahraničních trzích, a chceme se dále zaměřit také na trhy, které nám nabízejí nové příležitosti, jako jsou Skandinávie, USA, Polsko či Pobaltí," uvedla manažerka pro mezinárodní obchod a marketing Petra Eliášová.
V letošním roce má začít prodej Staropramenu v Jihoafrické republice, na Ukrajině a v Austrálii.
V Česku prodaly Pivovary Staropramen loni 2,36 milionu hektolitrů piva, o 5,5 procenta víc než v předešlém roce. Se 14procentním podílem na domácím trhu jsou druhým největším producentem piva v České republice po Plzeňském Prazdroji.
Do portfolia značek skupiny patří kromě Staropramenu ještě Braník, Ostravar, Velvet, Kelt, Měšťan či Vratislav.