Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Staropramen začíná prodávat limonádu „pro dospělé“

  14:46aktualizováno  14:46
Pivovary Staropramen, dvojka na tuzemském pivním trhu, začne příští týden prodávat limonádu. Nealkoholický nápoj 'Staropramen Sládkova limonáda' je vzdálenou příbuznou piva, chutná totiž po sladině. Na rozdíl od nealko piva je však úplně bez alkoholu. Pivovaru má zvýšit prodeje podobně jako ovocné pivní mixy.

STAROPRAMEN - Sládkova limonáda | foto: iDNES.cz / Staropramen

Po nápojích Cool Hořký pomeranč a Cidermixu je to letošní třetí nápojová novinka od Staropramenu, který má ambice být jedničkou v inovacích.

"Nápoje bez alkoholu pro nás představují nové objemy," uvedla manažerka inovací pivovaru Staropramen Martina Bučková. "Věříme, že tento segment více dobudeme a oslovíme i lidi, kteří alkoholické nápoje nepijí," dodala.

Takzvané beermixy, neboli piva smíchaná s ovocnou šťávou s nízkým obsahem alkoholu, byly loni pro Staropramen nejsilnějším motorem růstu prodejů. Tvořily sedm procent všech prodejů firmy (více čtěte zde).

Limonáda vyrobená ze sladu dosud na českém trhu nebyla. Úplná novinka to však není, vyrábí se například v Německu. Staropramen nápoj připravuje ze sladiny (vařeného sladu, kterým se získá cukerný roztok) podobně jako pivo. Dokvašení však probíhá speciální cestou, aby nevznikal alkohol. Přidáním oxidu uhličitého na závěr se vytváří limonádové bublinky.

Nápoj se příští týden začne rozvážet do řetězců i restaurací, a to zatím ve dvou variantách: original, která je pouze se sladovou příchutí (cílí spíš na muže) a jablko. Přestože je to nealkoholický nápoj, limonáda je určena hlavně pro lidi nad 30 let, každopádně však pro dospělé. "Často jsme podezíráni, že chceme jít do dětského světa. Nechceme," uvedl jeden z důvodů ředitel pivovaru Zbyněk Kovář.

Nápoj si však může koupit každý. Na zadní etiketě skleněné vratné lahve je pouze napsáno "100% přírodní osvěžení pro dospělé". Limonáda se zatím nebude vyvážet za hranice, v srpnu se chystá masivní reklamní kampaň, která novinku představí tuzemským zákazníkům.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Pepa.cz přišel o doménu. Uvnitř firmy vřou mocenské boje, nově slevový portál...
Majitelé válčí o slevový portál. Mluví o vyvádění milionů na bílého koně

Slevový portál Pepa s ročním obratem 300 milionů korun hasí vážné problémy. Kvůli neshodám s jedním z jednatelů přišel o doménu a tím i o značku. Spolumajitel...  celý článek

Makro. Ilustrační snímek.
Makro shání stovky lidí. Pokladním zvýšilo mzdy o devět procent

Letošní vlna přidávání v obchodech s potravinami dorazila i do Makra. Velkoobchodní síť navýšila od července mzdy zaměstnancům v průměru o 8,5 procenta,...  celý článek

Generální ředitel společnosti Vítkovice Jan Světlík je známý i jako milovník a...
Soud poslal Vítkovice Power Engineering do konkurzu

Společnost Vítkovice Power Engineering půjde do konkurzu. O přeměně z reorganizace rozhodl soud na návrh představenstva firmy. Vyplývá to z usnesení soudu...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.