"Smyslem akvizice společnosti Fezko, respektive celé skupiny Michel Thierry, bylo rozšíření výrobní nabídky společnosti Johnson Controls, a tím i posílení vůdčí pozice celosvětového lídra v oblasti automobilových sedačkových systémů. Toto vzájemné propojení znalostí, zkušeností, schopností výrobce látek se společností Johnson Controls je i v souladu s očekáváním a strategií našich konečných zákazníků - automobilek. Přináší a vytváří jim novou hodnotu, což nás na trhu významně odlišuje," vysvětlil nový ředitel závodu Emil Kovář.
Strakonický výrobce autotextilií zcela změní název a logo po dvou stech letech. "Výrobní program zůstane zcela zachován, neplánuje se ani omezování výroby, ani redukce zaměstnanců či projektů nebo hromadné propouštění. Naopak, Johnson Controls do podniku už investuje," uvedl Kovář.
Lidé, kteří byli zvyklí na tradiční fez v názvu a nápis Fezko na budově, si teď budou muset zvyknout na nové logo, ve kterém bude i název firmy.
Ve strakonické textilce se vyrábějí textilie na čalounění autosedaček a interiérů vozů například pro firmy Škoda, Ford, Mercedes, Opel či do autobusů.