Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Pepsi a další se vracejí do budoucnosti. Film připomínají kampaněmi

  16:29aktualizováno  16:29
Hned několik světových společností dostalo stejný nápad a ve stejný den přicházejí s reklamou na motivy legendární trilogie Návrat do budoucnosti. Děj druhého dílu se totiž odehrává právě 21. října 2015. Spoty na motivy filmu natočila například Pepsi, Toyota a Mercedes.

Záběr z filmu Návrat do budoucnosti II | foto: Universal Pictures & Amblin Entertainment

Cestování v čase do minulosti a následně dobrodružství v budoucnosti, nejrůznější technické vychytávky, z nichž některé dnes skutečně frčí.

Fotogalerie

Legendární americký snímek Návrat do budoucnosti, inspiroval marketing globálních korporací pro aktuální reklamní kampaně.

Načasování je správné, hlavní hrdina Marty McFly se totiž z roku 1985 dostane přesně do středy 21. října 2015.

Toyota USA přichází s reklamou, v níž představitel hlavního hrdiny Martyho Michael J. Fox společně se svým kolegou Christopherem Lloydem alias doktorem Brownem, debatují o tom, která z technologií budoucnosti ve snímku dnes doopravdy funguje.

Výrobce limonád Pepsi pak přišel s limitovanou edicí Back to the Future.

Jedna z celkem 500 lahví vyjde na 20,15 dolarů, tedy necelých 500 korun. A na oslavu výročí filmu se prodává přes internet do 21. října. Samotná reklama na tmavou limonádu vychází jak jinak z reálií Návratu do budoucnosti.

Mercedes v reklamě pracuje s noční silnicí a s ohnivými záblesky a jiskrami automobilu, který v budoucnosti právě přistává.

Svou reklamu má také Ford. V inzerátu oznamuje, že je možné nechat si do fordů Focus a Fiesta namontovat stroj času, který právě v Návratu do budoucnosti sestrojil doktor Brown. Poznámka na konci obchodního sdělení divákům ozřejmuje, že tento „upgrade není v současné době k dispozici“.

Pohádka pro dospělé stále táhne

Film Návrat do budoucnosti byl ve své době kasovním trhákem a americkým komerčně nejúspěšnějším filmem vůbec. Díky tomu mohl režisér Robert Zemeckis v roce 1989 a 1990 natočit další dvě pokračování.

Letos jde do kin nový dokument, na nějž se fanoušci skládali v internetové sbírce a který obsáhne nejen rozhovory se všemi žijícími herci a členy štábu, ale též důkazy o kulturním vlivu trilogie na uplynulé třicetiletí.

Celosvětově populární trilogie celkem vydělala víc než 956 milionů dolarů.

Čeští fanoušci si výročí připomenout ve středu například v pražských kinech Bio Oko, multikinu Hostivař, či kinu Mat na Karlově náměstí, kde se uskuteční projekce prvního a druhého dílu.

Připomeňte si v traileru druhý díl slavné ságy:

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
KOMENTÁŘ: Zhodnocení 300 procent za půl roku? Bitcoin je investiční terno

Kdo letos 1. ledna investoval do bitcoinu 10 tisíc korun, rozmnožil bezpracně svůj majetek na zhruba 37 tisíc korun. Která banka nabízí takový úrok? Zamýšlí se...  celý článek

Britský ministr pro brexit David Davis (vlevo) a hlavní vyjednavač EU  Michel...
Evropská unie ne, celní ano. Za členství v ní ale Londýn nechce platit

Velká Británie by chtěla po odchodu z Evropské unie setrvat se sedmadvacítkou po časově omezenou dobu v celní unii. Za členství v ní by ale neměl mít Londýn...  celý článek

Pohled na historickou část Dubrovníku.
Dubrovník plánuje omezit počet turistů. Nápor davů nezvládá

Turistický nápor v chorvatském městě Dubrovníku, v poslední době známém díky seriálu Hra o trůny, ale také filmu Hvězdné války či Robin Hood, začíná být...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.