Podle mluvčí T-Mobilu Martiny Kemrové soud v převážné části návrh na vydání předběžného opatření odmítl. Zamítl navrhovaný zákaz používání slovního spojení "I modří už vědí", slova "kyslík" a šíření této reklamy prostřednictvím pojízdných vozů.
S výkladem zbývající části rozhodnutí soudu firma nesouhlasí a bude podle Kemrové žádat soudní přezkum. "Nadále trváme na našem původním stanovisku, že hlavním cílem kampaně je předat sdělení, že T-Mobile nabízí službu, která není omezena pouze na naši vlastní síť, ale naopak umožňuje zákazníkům volat za zvýhodněnou cenu do všech sítí, avšak bez jakéhokoli hodnocení či srovnávání se s konkurencí a jejich službami," dodala.
Vadí vám, když reklama zesměšňuje konkurenci?
Podle Telefóniky odkazuje reklama T-Mobilu na vulgární vtip zveřejněný před lety v satirickém časopise Sorry a neduživého vojína Kyslíka z televizního seriálu Chlapci a chlapi s cílem parodovat její vizuální styl. Firma by měla do začátku ledna podat na T-Mobile žalobu.
Operátoři vtipkovali na účet konkurence už dříve
Mobilní operátoři si nedělají legraci z konkurence poprvé. Vodafonu se na jaře nelíbila reklama T-Mobilu na srovnání tarifů pro firemní zákazníky.
Loni před Vánoci naopak Vodafone nasazoval na konkurenční billboardy parohy ze své reklamní kampaně s falešnými soby. Kampaň byla nicméně úspěšná, protože společnosti přitáhla desetitisíce nových zákazníků. - více zde