V prvních devíti měsících se pro T-Mobile rozhodlo 188 tisíc nových zákazníků. Celkový počet tarifních zákazníků pak vzrostl na 1,636 milionu, což představovalo zhruba třetinu celkového počtu zákazníků.
Konkurenční O2 měl ve třetím kvartálu 4,760 milionu klientů, proti loňsku rovněž o šest procent více. Vodafone měl podle posledních dostupných údajů v pololetí 2,26 milionu klientů.
Celkové tržby T-Mobile meziročně vzrostly o 5,5 procenta na 21,6 miliardy korun a čistý zisk dosáhl 4,1 miliardy korun. Ukazatel ARPU (průměrná měsíční útrata jednoho zákazníka) se meziročně mírně zvýšil na 490 korun.
„Výsledky ukazují že naše strategie stát se jedničkou na českém trhu funguje. V průběhu prvních devíti měsíců si naše služby vybralo více než 188 tisíc nových zákazníků,“ říká generální ředitel T-Mobile Czech Republic Roland Mahler.