Pokud však zákazník provolá více, zaplatí za každou další provolanou minutu dvojnásobnou cenu, oproti standardním sazbám. Neprovolaný kredit se navíc nepřenáší do dalších měsíců.
Ceny v Kč (včetně DPH) | Home Standard* | Home Mini | Home Maxi |
Měsíční paušál - samostatná linka | 175 | 175 | 225 |
Měsíční paušál - podvojka | 100 | 100 | 130 |
hovorné |
|||
volný kredit | - | 90 | - |
místní ve špičce | 1,45 / min | 2,90 / min | 1,45 / min |
místní mimo špičku | 0,80 / min | 1,60 / min | 0,80 / min |
meziměsto ve špičce | 3,70 / min | 7,40 / min | 3,50 / min |
meziměsto mimo špičku | 1,70 / min | 3,40 / min | 1,70 / min |
mezinárodní do sousedních zemí ve špičce | 8,80 / min | 17,60 / min | 8,30 / min |
mezinárodní do sousedních zemí mimo špičku | 7,60 / min | 15,20 / min | 7,60 / min |
* Home Standard je shodný s platnými tarify, každý ho už tedy automaticky má Špička: 7:00 - 19:00 Mimo špičku: 19:00 - 7:00 Pramen: Český Telecom |
Zákazníci za první volbu některého z kreditů nezaplatí žádné poplatky. Znovu ho změnit mohou až za 2 měsíce u bytových stanic, firmy si budou muset počkat ještě o 2 měsíce déle.
Klienti musí formulář odevzdat do 20. běžného měsíce, aby mohli od 1. dalšího měsíce volat za zvolený tarif. Balíčky mohou používat volající připojení na digitální i analogovou ústřednu.
Procentuální snížení cen vzhledem k cenovému plánu standard Business | |||||
Kč / min včetně DPH | Business Standard | Business Platinum > 3 mil. Kč* |
Business Gold > 1 mil. Kč |
Business Silver > 0,2 mil. Kč |
Business Bronze > 0,1 mil. Kč |
Místní - špička | 1,45 | ||||
Místní - mimo špičku | 0,80 | ||||
Meziměsto - špička | 3,50 | - 10 % | -8 % | - 6 % | - 5 % |
Meziměsto - mimo špičku | 1,70 | ||||
Mezinárodní - špička | - 15 % | - 13 % | - 9 % | - 7 % | |
Mezinárodní - mimo špičku | - 7 % | - 5 % | - 3 % | ||
* Zákazník se zavazuje provolat minimálně 3 miliony měsíčně Špička: 7:00 - 19:00 Mimo špičku: 19:00 - 7:00 Pramen: Český Telecom |
Od 1. ledna bude Český Telecom rozesílat i nové vyúčtování za telefonní služby. Z něho se lidé snadněji doví, kolik peněz provolali ve špičce, mimo špičku i druh hovoru (místní, mobil, ...).
U firem je podmínkou zařazení do některého z programů nutnost zavázat se, že provolá určitou částku, např. minimálně 100 tisíc korun měsíčně. Pokud tuto částku firma neprovolá, zaplatí ji stejně.
Další informace se klienti dozví na bezplatné lince 0800 / 111 111, na internetových stránkách, nebo v zákaznických centrech, které jsou takřka ve všech okresních městech.