Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Tesco dělá levné fotografie, ale drahé filmy

aktualizováno 
Obchodníci jsou ve vynalézání stále nových triků, jak obelstít zákazníkovu pozornost a dostat se mu do peněženky, čím dál pilnější.
Obchodníci jsou ve vynalézání stále nových triků, jak obelstít zákazníkovu pozornost a dostat se mu do peněženky, čím dál pilnější. V obchodním domě Tesco v centru Prahy přišli na to, jak propagovat práci fotolabu. "Nechala jsem si tam vyvolat fotografie za lákavou 'akční' cenu 2,90 koruny za kus," popisuje svoji zkušenost Ivana Dolejší z Prahy. "Jaké však bylo mé rozčarování při placení - cena fotografií sice odpovídala, zato cena za vyvolání filmu dosáhla neuvěřitelné částky 89,90 koruny." Obvyklá cena za vyvolání filmu se totiž u konkurence pohybuje okolo čtyřiceti korun. Není tedy divu, že i další napálený zákazník Jan Šikmý suše konstatuje: "Také jsem naletěl." "Ceníky za zpracování filmu i vyvolání fotografií jsou v našich prodejnách vystaveny v zorném poli zákazníka," uvádí obchodní ředitel všech supermarketů Tesco Stanislav Plecitý. Jedním dechem však dodává: "Celý proces, jak získat zákazníka, se na českém i evropském trhu soustřeďuje na cenu jednotlivé fotografie." Zřejmě proto je v Tesku cena 2,90 namalována velikými písmeny v červeném poli nad hlavami zákazníků a cena za vyvolání filmu se krčí na černobílém papírku přilepeném na pokladně. "Myslím, že by se několik peprných vět na adresu prodavačky minulo účinkem, a navíc nemám ráda trapné scény na veřejnosti. Proč však Tesco odrazuje takovým směšným způsobem zákazníky?" ptá se sama sebe Ivana Dolejší.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Druhé finálové utkání hokejové extraligy mezi Kometou a Zlínem (18. dubna)...
Podniky diskriminovaly nevidomé i fanoušky Komety, odhalila inspekce

Česká obchodní inspekce zjistila v prvním čtvrtletí pět případů diskriminačního jednání v obchodech a restauracích. Inspektoři za to uložili tři pokuty v...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Češi nakupují na webu jako diví, za šest měsíců utratili 46 miliard

Internetoví prodejci letos předpokládají, že jejich obrat poprvé překročí magickou stomiliardovou hranici. Výsledky za první pololetí ukazují, že k tomuto cíli...  celý článek

Ilustrační snímek
V doplňku na podporu erekce našla inspekce látku, která je jen na předpis

Státní zemědělská a potravinářská inspekce našla v doplňku stravy pro podporu erekce s názvem MAXXES nepovolenou látku sildenafil, která může být pouze v...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.