Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Tesco na Národní třídě změnilo tvář a stalo se z něj My

  14:31aktualizováno  14:31
Na Národní třídu v Praze se vrátil obchodní dům "Máj", i když jen ve výslovnosti. Společnost Tesco totiž po šestiměsíční rekonstrukci otevřela již druhý obchodní dům My v České republice. Nová budova nabízí větší prodejní plochy i více značek pod jednou střechou. První My stojí od února v Liberci.

Díky rekonstrukci se plocha obchodního domu zvětšila na dvanáct tisíc metrů čtverečních. V interiéru s moderním designem čeká na zákazníky více než 400 různých značek, z nichž asi stovka je k dostání pouze v My na Národní třídě. Nechybí mezi nimi ani značky, jako je Esprit, Calvin Klein nebo již známá Cherokee.

„Cílem obchodního domu My Národní je nabídnout zákazníkům možnost vybírat z mnoha stylů, značek a cenových kategorií na jednom místě,“ uvedla tisková mluvčí společnosti Tesco v České republice Eva Karasová.

SOCIALISTICKÝ OBCHODNÍ dům: vstup zde

První den přivítal obchodní dům velké množství návštěvníků. Některým se v nových prostorách líbilo, jiní považovali nabídku za zbytečně luxusní a zboží jim připadalo drahé. Pokladny ale přesto zažívaly nával, obchodní dům totiž na první týden připravil výhodné akce i slevy.

Jednotný pokladní systém i nová kavárna 

Velké množství lidí se ale do nového obchodního domu My prostě přišlo jen podívat, zúčastnit se soutěží nebo zábavného programu, který My organizuje po celý první týden od znovuotevření. Fronty se tvořily také u propagačních akcí, ochutnávek nebo ukázkového líčení.

Sortiment v obchodním domě je podle společnosti Tesco řazen tematicky. Například ve třetím patře najdou zákazníci vše pro děti - od oblečení, přes hračky, plínky a dětské jídlo po autosedačky a kočárky. Nechybí ani dětský koutek.

Novinkou je také jednotný pokladní systém, který umožňuje zaplatit u kterékoliv pokladny na každém podlaží. Nový obchodní dům se rozšířil také o kavárnu Costa Coffee a B Juicy bar. V nejbližší době by navíc měla být otevřena i restaurace na otevřené terase budovy.

„Jsme velmi rádi, že můžeme obchodní dům, který je naší vlajkovou lodí, otevřít právě v Praze. My Národní je obchodní dům světové úrovně, odpovídá současným trendům moderního nakupování,“ říká Managing Director obchodních domů Tesco Marcus Chipchase.

Obchodní dům Máj v den otevření 1.4.1975

Obchodní dům Tesco My - 21.9.2009

Obchodní dům Máj v den otevření 1.4.1975

Obchodní dům Tesco My 21.9.2009

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Společnost Pilous se Škodou Auto přišli na způsob, jak do kontejneru vměstnat 4...
Obalová firma hraje tetris s octavií. Do kamionu se vejdou čtyři

Pravidla ve světě automobilek jsou tvrdá. Přepravní obaly, které vyrábí pražská firma Pilous, musí být ve Škodě Auto nachystané do dvaceti minut od oznámení...  celý článek

Majitel značky Favorit Richard Galovič.
Favorit má nového investora. Získal 70 milionů na vstup do zahraničí

Společnost Favorit Czechoslovakia, která se od roku 2011 snaží oprášit slávu luxusních jízdních kol, získala nového investora. Společnost C2H internetového...  celý článek

Vozíky si následně převezmou pracovníci vyskladňující zboží. Ti opět skenují...
Amazon přidá na hodinové mzdě desetikorunu. Vedoucí si polepší o 6 procent

Americký internetový prodejce Amazon zvýší v Česku od září nástupní mzdu o osm procent. Hodinová sazba se tak zvýší na 135 korun, vedoucím týmu stoupne o 5,9...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.