Tesco stáhlo zavádějící reklamu na levné služby minilabu

V obchodním domě Tesco v centru Prahy si může zákazník nechat vyvolat fotografie za dvě koruny a devadesát haléřů, ale za film zaplatí více než dvojnásobek běžného průměru, tedy 89,90 koruny.
V obchodním domě Tesco v centru Prahy si může zákazník nechat vyvolat fotografie za dvě koruny a devadesát haléřů, ale za film zaplatí více než dvojnásobek běžného průměru, tedy 89,90 koruny. Výhodnou cenu fotografie přitom minulý měsíc inzerovala velká červená cedule nad fotolabem a o drahém vyvolání filmu se zmiňovala jen malá černobílá cenovka na pokladně. "Proč Tesco odrazuje takovým směšným způsobem zákazníky?" ptala se zákaznice Ivana Dolejší v článku na toto téma 8. listopadu v příloze TEST DNES. Tak vysokou cenu za vyvolání filmu prý rozhodně nečekala. "Osobně jsem nechal ceduli odstranit, protože doopravdy mohla zákazníky zmást," uvedl po uveřejnění článku obchodní ředitel řetězce hypermarketů Tesco Stores Stanislav Plecitý. "I když je firma provozující minilab v našem obchodě jen nájemcem, cítíme odpovědnost za služby všem zákazníkům." "Velmi příjemně mne překvapilo, že se se mnou ředitel osobně setkal a zabýval se takovou zdánlivou maličkostí," uvádí v současné době již spokojená Jana Dolejší. Podle svých slov se teprve po nákupu v Tesku přesvědčila, že takové nenápadné matení zákazníků cenami fotografií je celkem běžné.


Témata: Tesco, Test iDNES.cz