Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tesco hledá nové cesty k zákazníkům. Britům posílá slevy do mobilů

  12:57aktualizováno  12:57
Vejdete do prodejny potravin a v telefonu vám přistane nabídka za nákup zboží za zvýhodněnou cenu. Tuto službu právě spustily stovky obchodů One Stop, které v Británii provozuje řetězec Tesco.

Prodejna One Stop | foto: Rodhullandemu CC-BY-SACreative Commons

Průkopníkem novinky, která je dalším z řady vynálezů sloužících k přilákání nových zákazníků, je firma Apple. V praxi nyní nabídky do chytrých telefonů chodí lidem, kteří překročí práh 740 prodejen One Stop ve Velké Británii. Marketéři promoakce šijí lidem na míru, podkladem je přitom historie nákupů na internetu, napsal list The Daily Mail.

Pokud se systém osvědčí, mohl by se rozšířit do dalších prodejen společnosti Tesco v Británii.

Služba nabízí i další možnosti. Technologie umožňuje identifikovat přesnou polohu zákazníka, resp. chytrého telefonu, systém tedy může přímo upozornit na zajímavou nabídku v okamžiku, kdy kolem regálů s tímto zboží zrovna zákazník prochází.

Apple se chystá technologii použít i v kavárnách a restauracích s rychlým občerstvením. Výhoda by v tomto případě spočívala v tom, že by zákazník měl mít svou objednávku ihned připravenou a nemusel by čekat ve frontě.

Tesco letáky

Navštěvujete rádi
prodejny Tesco? Všechny aktuální letáky Tesco a nejlepší nabídky z nich vždy najdete na AkčníCeny.cz.

"Jednáme také s provozovateli řetězců kin. Nabízíme jim službu, která by zákazníky v okamžiku příchodu upozornila na nabídky a snad i umožnila rychlé vyzvednutí lístků," uvedl ředitel společnosti Appflare Owen Geddes.

Pro spuštění služby bude ve všech případech zapotřebí stáhnout si do telefonu aplikaci One Stop nebo Appflare Redeem a mít zapnutý Bluetooth v době nakupování.

Autor:


Témata: Apple, Slevy, Tesco


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.