Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Tesco hledá nové cesty k zákazníkům. Britům posílá slevy do mobilů

  12:57aktualizováno  12:57
Vejdete do prodejny potravin a v telefonu vám přistane nabídka za nákup zboží za zvýhodněnou cenu. Tuto službu právě spustily stovky obchodů One Stop, které v Británii provozuje řetězec Tesco.

Prodejna One Stop | foto: Rodhullandemu CC-BY-SACreative Commons

Průkopníkem novinky, která je dalším z řady vynálezů sloužících k přilákání nových zákazníků, je firma Apple. V praxi nyní nabídky do chytrých telefonů chodí lidem, kteří překročí práh 740 prodejen One Stop ve Velké Británii. Marketéři promoakce šijí lidem na míru, podkladem je přitom historie nákupů na internetu, napsal list The Daily Mail.

Pokud se systém osvědčí, mohl by se rozšířit do dalších prodejen společnosti Tesco v Británii.

Služba nabízí i další možnosti. Technologie umožňuje identifikovat přesnou polohu zákazníka, resp. chytrého telefonu, systém tedy může přímo upozornit na zajímavou nabídku v okamžiku, kdy kolem regálů s tímto zboží zrovna zákazník prochází.

Apple se chystá technologii použít i v kavárnách a restauracích s rychlým občerstvením. Výhoda by v tomto případě spočívala v tom, že by zákazník měl mít svou objednávku ihned připravenou a nemusel by čekat ve frontě.

Tesco letáky

Navštěvujete rádi
prodejny Tesco? Všechny aktuální letáky Tesco a nejlepší nabídky z nich vždy najdete na AkčníCeny.cz.

"Jednáme také s provozovateli řetězců kin. Nabízíme jim službu, která by zákazníky v okamžiku příchodu upozornila na nabídky a snad i umožnila rychlé vyzvednutí lístků," uvedl ředitel společnosti Appflare Owen Geddes.

Pro spuštění služby bude ve všech případech zapotřebí stáhnout si do telefonu aplikaci One Stop nebo Appflare Redeem a mít zapnutý Bluetooth v době nakupování.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Test „havajských“ pizz: obrovské rozdíly v množství šunky a ananasu

Nejbohatší mražená pizza má dvakrát více šunky než ta nejchudší. A jedna čerstvě připravená chutnala hůř než vítěz mezi pizzami z mrazáků. I to ukázal test...  celý článek

Před třemi lety počatý experiment spočívá v tom, že se listová zelenina pěstuje...
Saláty vypěstované jen v roztoku už brzy zamíří z Břeclavi do obchodů

Zelenina pěstovaná na vertikální farmě v břeclavské Fosfě se má již brzy dostat do komerčního prodeje. Před třemi lety počatý experiment spočívá v tom, že se...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Češi nakupují na webu jako diví, za šest měsíců utratili 46 miliard

Internetoví prodejci letos předpokládají, že jejich obrat poprvé překročí magickou stomiliardovou hranici. Výsledky za první pololetí ukazují, že k tomuto cíli...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.