Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Pepsi vs. Cola. Obsah kelímku poznal v testu iDNES.cz každý druhý

  17:00aktualizováno  17:00
Server iDNES.cz se inspiroval novou srovnávací reklamní kampaní společnosti Pepsi, která v létě v Česku nechá zájemce ochutnávat neoznačené kolové nápoje. V redakčním testu osm náhodně vybraných lidí ochutnalo v centru Prahy dva kelímky. Polovina z nich poznala, ve kterém je Pepsi a kde Coca-Cola.

Čtyřem účastníkům chutnala víc Coca-Cola a dvěma Pepsi. Dva nám řekli, že jim nechutná ani jedno. „Přijde mi kyselejší,“ říká o Coca-Cole jedna z dotázaných. „Tohle je sladší,“ hodnotil konkurenční limonádu muž ve středních letech.

Pepsi útočí na konkurenci, před sezónou spouští srovnávací kampaň

Většina dotazovaných nejdříve uvedla, že v restauracích pije nejradši vodu. Colové nápoje podle nich nejsou zdravé a jsou příliš sladké.

Srovnávací kampaň zkoušela Pepsi už loni v sousedním Polsku. „Taste Challenge v loňském roce se zúčastnilo zhruba 140 000 lidí. Z toho Pepsi, jako colový nápoj s lepší chutí, si vybralo 60 procent,“ říká generální ředitel PepsiCo ČR a SR Josef Neumann.

Nová reklama Pepsi je založená na starém testu z osmdesátých let. Příznivci Coca-Coly dostali ochutnat neoznačené colové nápoje, opakovaně ale dávali přednost Pepsi. Coca-Cola v reakci na výsledek změnila původní recepturu. Poté, co se milovníci nápoje začali bouřit, se ale vrátila k té původní. Výsledky podobných testů ale může ovlivňovat to, že ochutnávači vypijí jen několik loků a ne celou plechovku či láhev.

Autor:
Témata: Coca-Cola, Pepsi


Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.