Čtyřem účastníkům chutnala víc Coca-Cola a dvěma Pepsi. Dva nám řekli, že jim nechutná ani jedno. „Přijde mi kyselejší,“ říká o Coca-Cole jedna z dotázaných. „Tohle je sladší,“ hodnotil konkurenční limonádu muž ve středních letech.
Pepsi útočí na konkurenci, před sezónou spouští srovnávací kampaň |
Většina dotazovaných nejdříve uvedla, že v restauracích pije nejradši vodu. Colové nápoje podle nich nejsou zdravé a jsou příliš sladké.
Srovnávací kampaň zkoušela Pepsi už loni v sousedním Polsku. „Taste Challenge v loňském roce se zúčastnilo zhruba 140 000 lidí. Z toho Pepsi, jako colový nápoj s lepší chutí, si vybralo 60 procent,“ říká generální ředitel PepsiCo ČR a SR Josef Neumann.
Nová reklama Pepsi je založená na starém testu z osmdesátých let. Příznivci Coca-Coly dostali ochutnat neoznačené colové nápoje, opakovaně ale dávali přednost Pepsi. Coca-Cola v reakci na výsledek změnila původní recepturu. Poté, co se milovníci nápoje začali bouřit, se ale vrátila k té původní. Výsledky podobných testů ale může ovlivňovat to, že ochutnávači vypijí jen několik loků a ne celou plechovku či láhev.