Objednáváme z katalogu válečky na malování, které se na jaře objeví v redakčním testu, a strojek na odstraňování žmolků. Po dvou týdnech je máme na dobírku doma. Mezitím ovšem v poštovní schránce objevujeme další katalogy zboží od Magnetu. A s ním i oznámení, že jsme vyhráli televizi s videopřehrávačem od Philipse. "Oficiální oznámení o uložení výhry ze slosování hry TV-Video," honosí se certifikátem bezcenný papír. Jenže televizoru se nikdo nedočká. Musí se spokojit s plastovým výliskem za pár korun s názvem Stojan TV-Video. S televizí má společné jen to, že se do něj vejde dálkový ovladač. Dobře, zkoušíme to znovu. Objednáváme na testování pro MF DNES tři sady plastových pytlů na sezonní oblečení, které mají ušetřit v domácnosti místo. Chceme ověřit, že do nich lze na konci zimy doopravdy naskládat hodně oblečení, vysát z něho vzduch a na podzim je nepoškozené vytáhnout. Spolu s objednávkou odesíláme i Žádost o předání ceny, což má být Škoda Fabia nebo peníze za ni. Důvěryhodnost podporuje i přiložená faktura z pardubického autosalonu Dryml znějící na škodovku s metalízou za 312 700 korun. Čekáme na auto, ale již měsíc se nic neděje. Voláme tedy do autosalonu a ptáme se na svoji cenu. "Ano, jednu fabii jsme Magnetu prodali," potvrzuje manažerka Eva Bendová, ale zároveň dodává: "Já vím, kam míříte. Denně máme padesát až sto telefonátů na toto téma." Podle ní totiž Magnet-Camif každému zákazníkovi nasliboval, že vyhraje auto, a kde nic tu nic. Už druhá výhra-nevýhra nás utvrzuje v tom, co jsme tušili z dopisů mnohých čtenářů. Nic hodnotného nedostaneme. Pro Magnet však hra stále nekončí, protože nám dále zasílá katalogy a letáky s dalšími výhrami. Právě máme dostat soupravu zlacených šperků, mikrovlnnou troubu, televizi a šek na dvacet tisíc korun. "Výherní letáky jsou psány a graficky zpracovány tak, aby budily dojem, že zákazník něco vyhraje," přiznává manažerka Magnetu Lada Kršková, když se o výhru zajímáme již jako novináři. "Je to ovšem psychologická hra, protože soudný člověk přece nemůže uvěřit, že něco takového vyhrál." Podle manažerky musí každá zásilková služba používat takovéto ne úplně jasné metody komunikace se zákazníky, protože by ji jinak konkurence vymazala z trhu. "Každý oslovený účastník má na herních dokumentech otištěna přesná pravidla," říká na závěr manažerka přímého marketingu Magnetu Camif Simona Škreptáčová. "Na konci minulé sezony jsme předávali takové výhry, jako třeba šek na šedesát a dvacet tisíc korun nebo dva zájezdy do Paříže."
U Magnetu-Camif se nevyhrává
Objednáváme z katalogu válečky na malování, které se na jaře objeví v redakčním testu, a strojek na odstraňování žmolků. Po dvou týdnech je máme na dobírku doma. Mezitím ovšem v poštovní schránce objevujeme další katalogy zboží od Magnetu. A s ním i oznámení, že jsme vyhráli televizi s videopřehrávačem od Philipse. "Oficiální oznámení o uložení výhry ze slosování hry TV-Video," honosí se certifikátem bezcenný papír. Jenže televizoru se nikdo nedočká. Musí se spokojit s plastovým výliskem za pár korun s názvem Stojan TV-Video. S televizí má společné jen to, že se do něj vejde dálkový ovladač. Dobře, zkoušíme to znovu. Objednáváme na testování pro MF DNES tři sady plastových pytlů na sezonní oblečení, které mají ušetřit v domácnosti místo. Chceme ověřit, že do nich lze na konci zimy doopravdy naskládat hodně oblečení, vysát z něho vzduch a na podzim je nepoškozené vytáhnout. Spolu s objednávkou odesíláme i Žádost o předání ceny, což má být Škoda Fabia nebo peníze za ni. Důvěryhodnost podporuje i přiložená faktura z pardubického autosalonu Dryml znějící na škodovku s metalízou za 312 700 korun. Čekáme na auto, ale již měsíc se nic neděje. Voláme tedy do autosalonu a ptáme se na svoji cenu. "Ano, jednu fabii jsme Magnetu prodali," potvrzuje manažerka Eva Bendová, ale zároveň dodává: "Já vím, kam míříte. Denně máme padesát až sto telefonátů na toto téma." Podle ní totiž Magnet-Camif každému zákazníkovi nasliboval, že vyhraje auto, a kde nic tu nic. Už druhá výhra-nevýhra nás utvrzuje v tom, co jsme tušili z dopisů mnohých čtenářů. Nic hodnotného nedostaneme. Pro Magnet však hra stále nekončí, protože nám dále zasílá katalogy a letáky s dalšími výhrami. Právě máme dostat soupravu zlacených šperků, mikrovlnnou troubu, televizi a šek na dvacet tisíc korun. "Výherní letáky jsou psány a graficky zpracovány tak, aby budily dojem, že zákazník něco vyhraje," přiznává manažerka Magnetu Lada Kršková, když se o výhru zajímáme již jako novináři. "Je to ovšem psychologická hra, protože soudný člověk přece nemůže uvěřit, že něco takového vyhrál." Podle manažerky musí každá zásilková služba používat takovéto ne úplně jasné metody komunikace se zákazníky, protože by ji jinak konkurence vymazala z trhu. "Každý oslovený účastník má na herních dokumentech otištěna přesná pravidla," říká na závěr manažerka přímého marketingu Magnetu Camif Simona Škreptáčová. "Na konci minulé sezony jsme předávali takové výhry, jako třeba šek na šedesát a dvacet tisíc korun nebo dva zájezdy do Paříže."
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů
Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...
Parní Albatros opraví soukromá firma. Třicet let ho pak bude moci provozovat
Největší z parních lokomotiv patřící Českým drahám se dočká opravy a bude opět moci na trať. Na...
Komora: Loni přibylo žadatelů o podporu, farmy se rozdělovaly účelově
Po loňském spuštění tzv. redistributivní platby, tedy dotace, při které se vyplácí 3 500 Kč na...
Zemřel nobelista a průkopník behaviorální ekonomie Daniel Kahneman
Ve věku 90 let zemřel izraelsko-americký psycholog Daniel Kahneman, který získal Nobelovu cenu za...
Dražší než Costa Concordia. Pojistné škody za Baltimore jdou do miliard dolarů
Zřícení mostu Francise Scotta Keye v americkém Baltimoru může podle analytiků stát pojišťovny...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!