náhledy
Stěny na koridoru mezi Úvaly a Běchovicemi vznikají už i mezi kolejemi.
Autor: Yan Renelt, MAFRA
Podle SŽDC stěny mezi kolejemi zabrání pronikání hluku směrem k zástavbě.
Autor: Yan Renelt, MAFRA
U Běchovic vznikají protihlukové stěny i tam, kde přímo chrání pole a les.
Autor: Yan Renelt, MAFRA
Úsek mezi Běchovicemi a Úvaly patří mezi nejfrekventovanější v zemi. Dosud zde žádné stěny nebyly.
Autor: Yan Renelt, MAFRA
Protihlukové zdi u zastávky Klabava na III. železničním koridoru mezi Rokycany a Plzní.
Autor: dopravni.net
Akustické studie vychází někdy tak, že se musí chránit před hlukem i les. Tak jako uzastávky Klabava na III. železničním koridoru mezi Rokycany a Plzní.
Autor: dopravni.net
Ve Veselí nad Lužnicí na trase Praha - České Budějovice se chrání před hlukem i louky. Důvodem je požadavek obcí kolem tratí, které v územním plánu počítají v budoucnu s výstavbou rodinnných domů.
Autor: dopravni.net
V Česku je už 207 kilometrů protihlukových stěn. Vznikají jen tam, kde se trať zásadně modernizuje, především tedy na hlavních koridorech.
Autor: dopravni.net
Zbytečná protihluková stěna u Veselí nad Lužnicí.
Autor: dopravni.net