Ilustrační snímek

Ilustrační snímek | foto: Radek Kalhous, MAFRA

Obchody na průjmu v Praze profitují, balená voda se prodává třikrát víc

  • 13
Havárie vody v Praze 6 přihrála více zákazníků pražským obchodním řetězcům. Lidé kupují více balených vod, a to i s příchutěmi. Například v prodejnách Albert spotřeba balené pitné vody stoupla o zhruba 300 procent.

Zatímco radnice Prahy 6 hledá viníka znečištěné vody, část Pražanů raději spoléhá na svůj nákupní instinkt. Nejen v Praze 6, ale i v přilehlých čtvrtích se zvedla spotřeba balených vod.

„V uvedené oblasti došlo k výrazně zvýšenému prodeji balené pitné vody, a to až o 300 procent. Nárůst prodeje balené pitné vody zaznamenáváme také v přilehlých lokalitách, ne však v tak vysokém objemu,“ popsala mluvčí společnosti Ahold Dagmar Krausová. Ahold provozuje prodejny Albert. „Zvýšil se také prodej tekutin určených k pití, zejména džusů, balených čajů, slazených vod apod,“ dodala.

Vyšší poptávku hlásí také Kaufland, který provozuje v postižené lokalitě prodejnu v ulici Pod Paťankou. Obchodníci proto navýšili objednávky, aby voda v regálech nedošla.