Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


V USA je zákazník pánem

  10:00aktualizováno  10:00
Ve Spojených státech amerických platí jedna zásada - vše je podřízeno spokojenosti zákazníka. Počínaje nepřebernou nabídkou zboží, přes stále usměvavý personál až po rychlé vyřizování reklamací - klient je jednoduše vždy na prvním místě.
O tom, že tento systém funguje více než perfektně jsem se přesvědčil v minulém roce. Reklamoval jsem tehdy značkové boty, aniž bych měl, a to zdůrazňuji, jakýkoli doklad o místě a datu prodeje. Kamarád mi daroval úplně nové sportovní boty značky Northface. Několik měsíců jsem je nosil, aniž by se na nich vyskytly jakékoli vady. Po určité době jsem však zaznamenal, že se podrážka v některých místech odlepuje. Nejdříve jsem je chtěl vyhodit, ale pak mě napadlo, že ať už koupil boty kdokoli, utratil spoustu peněz, a že by tak drahý výrobek měl něco vydržet. Zvedl jsem telefon a zavolal přímo do firmy na bezplatný telefon. Celou událost jsem operátorovi popsal s připomenutím, že paragon od bot nevlastním. Operátor mi sdělil, že to nevadí a že mám obuv vzít, zabalit do krabice a poslat na adresu firmy, aby se mohli podívat, zda je možné boty opravit. Reakce výrobce mi trochu vyrazila dech. Za několik dní jsem obdržel zprávu, že mi posílají zcela nové boty. Když dorazily, zjistil jsem, že jsou jiné než původní. Jsem zvyklý na bezchybné služby zákazníkovi, ale tohle jsem přeci jen nečekal - do deseti dnů přišly zcela nové boty, samozřejmě stejného typu, navrch ještě s omluvou.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ilustrační snímek
V doplňku na podporu erekce našla inspekce látku, která je jen na předpis

Státní zemědělská a potravinářská inspekce našla v doplňku stravy pro podporu erekce s názvem MAXXES nepovolenou látku sildenafil, která může být pouze v...  celý článek

(ilustrační snímek)
Po aféře s kontaminovanými vejci roste zájem o biovejce. Jde o miliardy

Rozbité okno představuje dvě zprávy – špatnou pro majitele, dobrou pro sklenáře. Skandál se zakázaným fipronilem ve vajíčkách z nizozemských velkochovů...  celý článek

Hotový uvařený kečup
Kaufland prodával kečup s klamavým obsahem rajčat, výrobek musí stáhnout

V kečupu vyrobeném v Polsku byla jen polovina rajčat, která v něm podle informace na obale měla být, zjistila laboratorní analýza Státní zemědělské a...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.