Podle finančního ředitele Ondřeje Beránka se prodeje na vánočním trhu zvedly o 15 procent, v celoročním vyjádření prodeje sektu stouply o 13,9 procenta. Zájem byl především o polosuchou verzi Bohemia Sekt demi sec. Té se v proti roku 2004 prodalo o 700 tisíc lahví více.
Prodej suchých sektů (sec, brut, extra brut) ale také rychle roste a na celkovém objemu se podílí už necelou třetinou.
Podle generálního ředitele společnosti Josefa Vozdeckého se za třináct let podařilo Bohemia Sektu růstem i akvizicemi zdvojnásobit obrat. Ten loni po započtení spotřební daně dosáhl téměř 1,5 miliardy korun, což představuje zhruba patnáctiprocentní meziroční zlepšení.
Kromě prodeje sektů se na příjmech podílela i vína značek Víno Mikulov, Chateau Mikulov, Habánské sklepy, Vinařství Pavlov a Chateau Bzenec. Bohemia Sekt je zároveň i distributorem Campari a Cinzana. Od června 2005 je společnost také vlastníkem značek Pražská vodka, Dynybyl a Nordic Ice.
Včetně importu loni Bohemia Sekt prodal téměř čtyři miliony lahví lihovin, za které utržil asi 300 milionů korun. Pro letošek plánuje odbyt více než pěti milionů lahví za 450 milionů.
Hospodaření loňského roku uzavřela firma čistým ziskem 96 milionů korun, celé uskupení pak vykázalo konsolidovaný čistý zisk 118 milionů korun.
„Nerozdělený zisk plánujeme použít na investice, tentokrát ne už prioritně do technologií, ale do marketingu na posílení pozice značek,“ upřesnil Beránek.