"Nejsme spokojeni s tím, jaké stravovací služby se na horách nabízejí. Myslím, že lyžaři si zaslouží víc než jen párek nebo opečenou klobásu," uvedl jednatel.
Nejznámějšími a největšími řetězci nabízejícími rychlé občerstvení jsou v současnosti v České republice dvě firmy - McDonald's a American restaurant, která provozuje řetězce KFC a Pizza Hut.
Jejich jídelníček by však společnost Snowhill kopírovala jen nerada. "Naší představou jsou kvalitní, zdravé a dietní potraviny, nové receptury. Lyžaři by si určitě dali rádi třeba lívanec, palačinku nebo bagetu se sýrem a zeleninou. A to všechno jsou jídla, která se dají rychle připravit," přiblížil Vacek.
Podle něj je velký problém sehnat na českém trhu partnera, který by takové stravování nabízel. "Nutí nás to proto silně uvažovat o tom, že se do toho pustíme sami," prohlásil jednatel.
Vybudování restaurací a bufetů v zimních centrech by prý přišlo zhruba na čtyřicet až padesát milionů korun. Ale nesloužily by jen v zimě, jejich provoz by byl celoroční. "Počítáme s tím, že bychom tyto služby nabízeli i v jiných areálech, nejen v těch našich," doplnil Vacek.
Podle něj je nejvíce lyžařů mezi střední a vyšší třídou. "Lyžařská veřejnost je tak stále náročnější, a to i ve stravování," podotkl.
Mluvčí společnosti McDonald's Drahomíra Jiránková se možné konkurence nebojí, ale respektuje ji. "Určitě to bude dobře, a to hlavně pro zákazníka. Pro nás to bude zase další podnět k tomu, že neustrneme a budeme ještě lepší," sdělila mluvčí.
Už nyní je podle ní konkurence v rychlém občerstvení velká. "Někteří zákazníci dali přednost nám, jiní jdou ke konkurenci. Snažíme se proto stále přidávat nové výrobky, i zdravější jídlo, například saláty, snižovat obsah soli i tuku," doplnila Jiránková.