Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Vyplácí se Vám reklama na internetu?

aktualizováno 
Luboš Szabo, cestovní agentura

Zájem zákazníků se podle našich statistik zvýšil asi o dvacet až pětadvacet procent. Je ale zvláštní, že i přesto, že je na webových stránkách možné přímo prohlížet nabídku, objednávají si lidé prostřednictvím internetu i tištěný katalog. Stránky máme půl roku a dělali jsme si je sami.

Jiří Sýkora, půjčovna přívěsných vozíků

Reklamu na internetu máme dva měsíce a jste asi čtvrtý člověk, který se přes ně ozývá. Myslím ale, že v dlouhodobém horizontu se určitě vyplatí.

Josef Chmelař, realitní kancelář

Jestli to přináší nějaký užitek? Člověk se hlavně musí otáčet, stejně jako bez ní. Jinak ne.

Patrik Chýlek, pneuservis

Máme sídlo na Moravě a zatím se ozývali hlavně lidé z Čech, a pro ty není vzdálený pneuservis zajímavý. Ale myslím, že je internet užitečný. Zatím máme stránky spravované obcí, uvažujeme však o vlastních.
Autor:


Témata: Morava


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Díky realitní kanceláři RIA se Jablonci v roce 2013 podařilo prodat byty za...
Až sto tisíc na ruku. Firmy si přetahují lidi, nabízejí peníze i ubytování

Firmy lákají na takzvaný náborový příspěvek dělníky, operátory výroby, skladníky nebo programátory. Hlavně v dělnických profesích se peníze „za přestup“...  celý článek

Ilustrační snímek
Česká ekonomika znovu zrychlila, překvapilo to i analytiky

Česká ekonomika ve 2. čtvrtletí letošního roku znovu zrychlila svůj růst. Hrubý domácí produkt stoupl meziročně o 4,5 procenta po tříprocentním vzestupu v...  celý článek

Hotel Marriott v pražské ulici V Celnici loni změnil majitele. Nový vlastník za...
Pražské hotely vydělávají stále víc, přitahují bohaté kupce z Asie

Hotelům ve střední a východní Evropě se daří čím dál tím lépe. Všimli si toho i bohatí investoři z Asie, kteří je v posledních letech začali skupovat. Jen v...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.