Od stodoly, kterou si pronajal od souseda, se během let propracoval k výrobnímu závodu o pěti linkách. "Nejdříve jsem investoval do nových technologií, až poté jsme postavili novou správní budovu," vzpomíná jihomoravský podnikatel Brož. Nedávno navíc firma koupila nový výrobní areál bývalé společnosti Prefa Přerov. "Rozjíždíme tam novou výrobní linku a v půlce února letošního roku spustíme zkušební provoz," plánuje čtyřicetiletý podnikatel.
Podle svých slov se více zaměřil na obchodníky se stavebninami než na stavební firmy. Tuto orientaci si Brož pochvaluje. Po rozkročení nad moravské zákazníky chce nyní prorazit i ve středních Čechách a v Praze, kde firma zatím nemá téměř žádné obchodní zastoupení.
Z původních několika výrobků dnes nabízí na tři tisíce nejrůznějších betonových produktů od venkovní dlažby, přes zdící prvky až po okrasné betonové květináče. Brož se snaží sortiment nadále rozšiřovat, často i o nejrůznější výstřelky. "Nedávno jsme podepsali výhradní licenční smlouvu na výrobu psích pisoárů. Je to drobnost, ale váže na sebe plno dalších věcí a příležitostí," dodává Brož.
Podnikatel je hrdý na to, že výroba běží sedm dní v týdnu, prakticky 24 hodin denně. Přesto říká, že někdy je poptávka po jeho výrobcích taková, že fabrika stačí jen stěží vyrábět. Ročně firma vyprodukuje v přepočtu přes dva miliony metrů čtverečních betonové plochy – to zhruba odpovídá třem stovkám fotbalových hřišť. Brož zaměstnává asi 150 lidí a za rok utrží kolem 320 milionů korun.