Zástupci firmy Disney očekávají v souvislosti s nákupem Fox Family zvýšení příjmů z reklamy o 50 procent do dvou let. Jejich kanály totiž v posledních měsících zaznamenaly pokles příjmů, což lze přičíst hlavně slabé ekonomice.
Celý obchod má mediálnímu kolosu umožnit pokračovat ve výrobě nákladných filmů. Ty se nyní po převzetí Fox Family dostanou k širšímu okruhu diváků. "Nyní můžeme dál produkovat drahou hollywoodskou filmovou zábavu, kterou je stále obtížnější šířit pouze jednou distribuční cestou," řekl generální ředitel společnosti Michael Eisner.
Transakcí Disney mimo jiné získá i dětský Fox Family Chanel, který přejmenuje na ABC Family. Dětský program má předplaceno 81 milionů diváků ve Spojených státech. "Je to skvělý obchod pro naši firmu. Posuneme se na první příčku v počtu předplatitelů kabelové televize. Kromě toho se nám nabízí velká možnost růstu v mezinárodním měřítku," dodal Eisner.