Za zlepšením je především větší zájem ze strany zadavatelů reklamy. Z části se ale ve výsledku projevila několikaměsíční snaha managementu o snižování nákladů a restrukturalizaci. Yahoo! je největším zprostředkovatelem on-line reklamy v USA, ve vyhledávání je ale s vysokým odstupem až na druhém místě za společností Google.
"V zásadě to říká, že velcí zadavatelé reklamy z (žebříčku největších amerických firem) Fortune 500, kteří chtějí vysokou kvalitu a široký záběr, se ve třetím čtvrtletí na Yahoo! obraceli častěji než v prvním a druhém kvartálu," řekl analytik RBC Capital Markets Ross Sandler. Příjmy z reklamy se v USA mezičtvrtletně zvýšily o dvě procenta.
Akcie firmy reagovaly zpevněním o pět procent. Zisk na jednu akcii činil 13 centů a zvýšil se z předchozích čtyř centů před rokem. To je nárůst o 225 procent. Analytici v anketě agentury Thomson Reuters čekali, že se zisk zvýší pouze na sedm centů na akcii. O zhruba čtyři centy se zisk na akcii zvýšil díky tomu, že firma prodala část podílu v čínské společnosti Alibaba.
Tržby sice mírně klesly, i tak ale byly vyšší, než čekali analytici. Letos v dubnu Yahoo! oznámila, že odejde 675 lidí, což je asi pět procent zaměstnanců. Podnik se také přestává věnovat činnostem, které nevykazují takové výsledky, jaké nová ředitelka očekává. - čtěte Yahoo! velí nová šéfka s ostrými lokty
Firma rovněž podepsala desetiletou smlouvu o partnerství se společností Microsoft. Ta se Yahoo! dříve snažila převzít, firmy se ale nakonec nedohodly na podmínkách. Partnerství má firmě Yahoo! pomoci lépe konkurovat společnosti Google, dohoda o spojenectví proti Googlu nicméně neunikla pozornosti antimonopolních orgánů v USA a v Evropské unii.