Nejvíce peněz je potřeba pro patrovou klimatizovanou soupravu CityElefant. Jedna stojí 200 milionů korun. Cestující se jimi mohou svézt především v Praze, ve Středočeském a Pardubickém kraji a na Ostravsku. České dráhy chtějí do konce roku vypravit dalších pět.
Regionov by letos mělo vyjet ještě 14. Tyto vlaky jsou nejrozšířenějšími vozy v České republice, jezdí v každém kraji. Dvouvozová souprava stojí 21 milionů, třívozová 37 milionů. Celkem jich mají České dráhy už 61.
Nejméně peněz dají České dráhy za řídicí vozy řady 954, které jsou určeny pro motorové rychlíky. K vidění jsou především v Jihomoravském a Královéhradeckém kraji. Jeden vůz stojí 19 milionů korun, do konce roku České dráhy nasadí ještě další dva. Celkem jich bude osmnáct.
Do konce roku chtějí dráhy uvést do provozu ještě rekonstruované vozy první a druhé třídy (řady Aee, Apee, Bee, Bpee), ve kterých bude klimatizace a nové sociální zařízení. Celkem jde o 13 vozů první a 27 vozů druhé třídy.