Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Hořící vlasy, okno jako gilotina. Spot na toyotu se nesměl vysílat

  18:30aktualizováno  18:30
Den začíná pro manželský pár v reklamě idylickým probuzením. Následuje však série nehod, které mají za cíl zdržet toho druhého, aby se vítěz dostal dříve k novému vozu Toyota Rav4. Kvůli potenciálnímu podněcování k násilí se reklama z roku 2006 nesměla v několika zemích vysílat.

Spot uvedla agentura Saatchi & Saatchi, zatrhly ho však úřady v USA i na Novém Zélandu. Na jeho adresu padly desítky stížností od diváků.

Novozélandská Rada pro reklamu tvrdila, že reklama ukazuje „nebezpečné praktiky“, dozorový orgán v USA se zase obával, že by spot mohl některé páry inspirovat k podobnému chování.

Pár, který se v rodinném domě probudí do krásného rána s úsměvem na tvářích, si záhy začne tropit jeden naschvál za druhým. Okno se promění v gilotinu, ve vaně se objeví fén a dům se hemží dalšími nástrahami a nebezpečnými pastmi, které mají zlikvidovat protějšek.

To však s jediným cílem - každý se chce k nové toyotě dostat jako první. Podaří se to nakonec muži, jehož herectví přiměje ženu vrátit se do domu pro klíčky. Ty má muž v kapse. Když žena přichází do domu, jako poslední věc si všimne puštěného plynu a běžící mikrovlnné trouby. Zřejmě tato scéna vzbudila největší nevoli veřejnosti a byla hlavním důvodem, proč dostal spot stopku.

Křišťálová Lupa 2016
Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.