Spot uvedla agentura Saatchi & Saatchi, zatrhly ho však úřady v USA i na Novém Zélandu. Na jeho adresu padly desítky stížností od diváků.
Novozélandská Rada pro reklamu tvrdila, že reklama ukazuje „nebezpečné praktiky“, dozorový orgán v USA se zase obával, že by spot mohl některé páry inspirovat k podobnému chování.
Pár, který se v rodinném domě probudí do krásného rána s úsměvem na tvářích, si záhy začne tropit jeden naschvál za druhým. Okno se promění v gilotinu, ve vaně se objeví fén a dům se hemží dalšími nástrahami a nebezpečnými pastmi, které mají zlikvidovat protějšek.
To však s jediným cílem - každý se chce k nové toyotě dostat jako první. Podaří se to nakonec muži, jehož herectví přiměje ženu vrátit se do domu pro klíčky. Ty má muž v kapse. Když žena přichází do domu, jako poslední věc si všimne puštěného plynu a běžící mikrovlnné trouby. Zřejmě tato scéna vzbudila největší nevoli veřejnosti a byla hlavním důvodem, proč dostal spot stopku.