Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zákazníci čekají na některé citroëny měsíce, chybí sedačky

  10:15aktualizováno  10:15
Více než patnáct tisíc lidí včetně několika desítek Čechů, kteří si letos objednali nový vůz Citroën C2 a C3, čeká na auto nezvykle dlouho. Třeba už od února. Auta jsou přitom už vyrobená a stojí odstavená v závodě v Aulny severně od Paříže. Chybí jim jen jedna poměrně zásadní výbava - sedačky.

Citroen C2. - Citroen. | foto: Profimedia.cz

Francouzská automobilka PSA, která citroëny vyrábí, je totiž několik týdnů neměla, protože stávkují zaměstnanci firmy, která sedačky na oba modely dodává.

Více než třem stovkám pracovníků americké společnosti ve francouzském závodě Lagny v departementu l’Oise se nelíbí plány na přesun výroby do jiného francouzského závodu, a tak odmítají pracovat už devět týdnů.

Stávkujícím se nelíbí podmínky odchodného a kritizují přístup Citroënu. "Zákazníkům tvrdí, že to je kvůli velkému množství zakázek, ale tak tomu není. Je to kvůli naší stávce," řekl zaměstnanec Nicolas Leroux.

Počkat si museli i Češi

Podle serveru automoto.fr tak mají velké problémy dealeři citroënů. V době, kdy automobilky bojují o každého zákazníka, Citroën se jim za důvěru "odvděčil" zpožděním.

"Musíme dělat další slevy nebo nabídnout větší vybavení," řekl jeden z dealerů francouzskému odbornému serveru Automoto.fr. Problém se týká i českých zákazníků. Podle mluvčí Citroënu Martiny Bedrnové jde o padesát až šedesát zájemců, kteří si na nový vůz museli počkat nezvykle dlouho.

"Výroba už běží normálně a postupně dodáváme i zpožděné vozy," dodala Bedrnová. V Česku je možné koupit jen vozy C3, C2 už domácí dealeři nekupují. "Dodací lhůty na nově objednané vozy už jsou opět obvyklé jako dříve, tedy kolem dvou týdnů. Navíc je k dispozici na trhu několik stovek skladových vozů," dodala Bedrnová.

Nedostatková sedadla vyrábí společnost Lear. Citroen zákazníkům zatím nabízí alternativní řešení, například lepší sedačky od jiného dodavatele určené pro vozy SX a Exclusive nebo model vyšší třídy a těm, kteří čekají na vozy s původními sedadly, nabízí firma na určitou dobu náhradní vozidla.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ředitel společnosti Spak Sušice Tomáš Froyda. (16. prosince 2016)
Sušický kečupář Spak nemá dost lidi, některé výrobky škrtne

Zatímco zájem o dresinky klesá, kečupům Spak se daří. Nyní však firma plánuje nabídku zúžit. Důvodem je nedostatek personálu, se kterým se firma potýká.  celý článek

Vozíky si následně převezmou pracovníci vyskladňující zboží. Ti opět skenují...
Amazon přidá na hodinové mzdě desetikorunu. Vedoucí si polepší o 6 procent

Americký internetový prodejce Amazon zvýší v Česku od září nástupní mzdu o osm procent. Hodinová sazba se tak zvýší na 135 korun, vedoucím týmu stoupne o 5,9...  celý článek

Majitel značky Favorit Richard Galovič.
Favorit má nového investora. Získal 70 milionů na vstup do zahraničí

Společnost Favorit Czechoslovakia, která se od roku 2011 snaží oprášit slávu luxusních jízdních kol, získala nového investora. Společnost C2H internetového...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.