Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Zákazníci Mall.cz si stěžují na rušení objednávek i po přesunu skladu

  12:06aktualizováno  12:06
Druhý největší český e-shop Mall.cz krátce před Vánocemi stále čelí stížnostem svých zákazníků kvůli problémům s dodávkami. Někteří lidé si stěžují, že jim obchod po týdnech čekání ruší objednávky. Mall.cz problémy připouští, podle něj však už jen doznívají.

Pražský sklad společnosti Mall.cz na snímku z listopadu 2012 (Ilustrační snímek) | foto: Viktor ChladMAFRA

Po problémech se zpožděním dodávek v říjnu si kvůli technické chybě zákazníci mohli objednávat zboží, které přitom nebylo na skladě. Obchod proto musel některé objednávky zpětně rušit.

Jedna ze zákaznic si na facebookových stránkách e-shopu postěžovala, že už dva týdny čeká na objednanou pračku, nic však nedorazilo a obchod nakonec dodání s omluvou zrušil. „Bohužel dle informací od dopravce byla tato zásilka definitivně ztracena. Měla jste být v každém případě informována, je mi líto, že se tak nestalo,“ dočkala se odpovědi.

Fotogalerie

Není sama. Oficiální cestou si na stornované nebo zpožděné objednávky stěžují i další zákazníci druhého největšího tuzemského e-shopu. „Dovolat se na linku je na minimálně 45 minut. E-maily bez reakce. Dva měsíce již výmluvy na stěhování skladu,“ došla trpělivost jednomu z klientů, který svou objednávku stornoval po dvou týdnech a nyní čeká na peníze. Na redakci iDNES.cz se obrátil 18. listopadu.

Mall.cz v minulých týdnech připouštěl problémy s dodávkami. Zpoždění souvisela se stěhováním do nového a většího distribučního centra v Jirnech, kam obchodník přesouval 900 tisíc kusů zboží. 3. listopadu obchod oznámil, že stěhování skončilo, zároveň se však objevila další komplikace. Kvůli technické chybě musel část objednávek stornovat. Problémy se týkaly jednotek procent objednávek, uvedl e-shop.

Nakupujte na Mall.cz levněji

Získejte z každého nákupu na Mall.cz až 4 % zpět. Více na VratnéPeníze.cz/obchod/Mall-cz. Noví uživatelé získají vstupní bonus 50 Kč.

Nynější problémy jsou podle Mallu ojedinělé. „Momentálně doručujeme více než 95 procent objednávek ve slíbeném termínu, u zbylých objednávek je zpoždění v drtivé většině jeden pracovní den. Co se týče rušení objednávek, hromadně proběhlo to, o kterém jsme informovali. Pokud se od té doby stornovaly objednávky, byly to jednotlivé případy,“ uvedla mluvčí Mall.cz.

K potížím podle ní docházelo kvůli kombinaci několika příčin. Kromě technických problémů také kvůli lidským chybám.

Firma se po přestěhování skladu zákazníkům omlouvala, ani slevové vouchery na další nákup nicméně nezabránily stížnostem. Ty se objevují i v posledních dnech. Zákazníci si stěžují mimo jiné přímo na FB stránkách obchodu nebo na cenovém srovnávači Heureka.cz, kde už kvůli komplikacím utrpělo hodnocení obchodu.



Témata: Makro, Mall.cz




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.