Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zákazník viní Paegas z nesprávného informování

aktualizováno 
Chtěl bych všechny majitele mobilních telefonů varovat před provozovatelem sítě Paegas.
Chtěl bych všechny majitele mobilních telefonů varovat před provozovatelem sítě Paegas. Jsem právě v Německu, a za tím účelem jsem si zařídil roaming u Paegasu. Když jsem potřeboval radu, zavolal jsem do Čech na infolinku. Na můj výslovný dotaz, zda je hovor z Německa zdarma, mi operátor řekl, že ano, a hovořil se mnou několik minut. Další telefonát jiná operátorka také zdržovala nesmyslnými otázkami. Až po čase jsem zjistil, ze mi někam zmizela většina peněz z účtu. Informoval jsem se o tom znovu na infolince, kde mi teprve třetí operátorka sdělila, že z Německa se platí i infolinka. Urychleně jsem zavěsil, přesto jsem přišel o šest set korun. Nebýt ujištění operátora, nikdy by mne nenapadlo volat za tak hříšné peníze.
Jan Šindelář, Německo

Všichni operátoři na naší informační lince mají ohledně roamingu a cen hovoru k dispozici stejné informace jako naši zákazníci na internetových stránkách společnosti RadioMobil. Z těchto ceníků vyplývá, že veškeré hovory ze zahraničí na infolinku Paegas jsou placené a je těžko představitelné, že by operátor na jasně formulovaný dotaz podal nesprávnou odpověď. Neplacené mohou být pouze hovory na infolinku navštíveného operátora. Je to podobné, jako když majitel zahraniční SIM karty využívá v České republice služeb sítě Paegas a může zdarma volat infolinku Paegas. Všichni operátoři mají k dispozici speciální informační systém, který jim usnadňuje vyhledávání potřebných informací. Navíc procházejí pravidelnými školeními, kde se seznamují se všemi službami sítě Paegas i s nejčastějšími dotazy a odpověďmi na ně. Pokud se zákazník cítí poškozený, může napsat písemnou stížnost a zaslat ji na naše oddělení péče o zákazníky (RadioMobil, Evropská 178, Praha 6).

Poznámka: Z výsledků testu informačních linek všech tří mobilních operátorů na tuzemském trhu (zveřejněných 2. listopadu 2000) vyplynulo, že mnozí operátoři odpovídali na jednoduché otázky úplně špatně. Na infolince bylo skóre odpovědí dobré/částečné/špatné 5:4:3. Úplné odpovědi se dočkalo jen čtyřicet procent volajících. (kt)
Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Češi nakupují na webu jako diví, za šest měsíců utratili 46 miliard

Internetoví prodejci letos předpokládají, že jejich obrat poprvé překročí magickou stomiliardovou hranici. Výsledky za první pololetí ukazují, že k tomuto cíli...  celý článek

Ilustrační snímek
Test „havajských“ pizz: obrovské rozdíly v množství šunky a ananasu

Nejbohatší mražená pizza má dvakrát více šunky než ta nejchudší. A jedna čerstvě připravená chutnala hůř než vítěz mezi pizzami z mrazáků. I to ukázal test...  celý článek

Organicky pěstovaná zelenina dostává nálepku bio, protože se pěstuje bez použití umělých hnojiv, herbicidů a pesticidů
Kontroly našly u biopotravin jen minimum pochybení. Češi jim přesto nevěří

Češi biopotravinám nedůvěřují, shodují se lidé z branže. Proto také jejich spotřeba za západní Evropou zaostává. Kontroly však ukazují, že bioprodukty patří...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.