Plán vybudovat zaměstnanecký klub vychází z tradice, která platí ve všech pivovarech jihoafrické skupiny SAB, jež je i vlastníkem Prazdroje. "Myšlenku, proč firma zařizuje v každém z pivovarů zaměstnanecký pub, lze vyjádřit slovy setkávání a komunikace. Lidé se mohou v neformálním prostředí potkávat a debatovat s jinými zaměstnanci, se kterými by se třeba kvůli odlišné pracovní pozici ve struktuře společnosti setkali jen těžko," vysvětluje ředitel sekce lidských zdrojů Prazdroje Petr Švrček.
Obavy z toho, že pivo zadarmo může hosty lákat k neumírněnosti v pití, firma nemá. "Zkušenosti z jiných pivovarů skupiny, kde podobné puby fungují, potvrdily, že je lidé vyhledávají jako místo setkání, ne nemírné konzumace piva," říká mluvčí pivovaru Jaroslav Pomp.
Pokud však někdo ze zaměstnanců pivovaru zatouží po chvíli strávené u piva s přáteli, kteří v Prazdroji nepracují, čeká ho dilema. Buď tento nápad opustí a bude se bavit zadarmo ve firemní hospůdce s kolegy, nebo vyrazí do klasické hospody či pivnice ale za peníze. Cizí totiž budou mít vstup zakázán.