Závada mobilu: anténa, či voda?

-
V prodejně RadioMobilu na náměstí Svobody v Brně jsem koupil telefon Ericsson s roční záruční dobou. Přístroj však i v místech, kde jiné telefony měly signál, ukazoval "Žádná síť". Po 14 dnech, kdy byl telefon v opravně, mi z RadioMobilu zavolali, že závada byla způsobena majitelem, neboť do přístroje prý vnikla voda, na což se záruka nevztahuje. Cena za opravu činila 1015 korun. Po zaplacení jsem zjistil, že telefon má vyměněnou anténu. Vyzkoušel jsem novou nahradit původní anténou a v ten moment se závada se ztrátou signálu objevila znovu. Po opětovné výměně signál naskočil. Je potřeba k tomu něco dodávat? Prokazatelně byla závada způsobena vadnou anténou, na kterou se záruka vztahuje.
František Flíček, Dolní Kounice

Druh případné závady na mobilních telefonech Paegas určují servisní organizace za pomoci nejmodernější techniky, a je proto jen velmi nepravděpodobné, že by sám zákazník mohl určit příčinu poruchy přístroje. Vyjádření servisní organizace je pro RadioMobil rozhodující při posuzování oprávněnosti reklamace zboží.