Zelené linky stavebních spořitelen: informace jsou neúplné

Téměř všechny stavební spořitelny sice nabízejí mladým klientům určité výhody oproti ostatním, například nižší vstupní poplatky, úrazové pojištění zdarma a podobně, ale na informačních linkách se o nich zájemci dost často nedozvědí úplně všechno.
Téměř všechny stavební spořitelny sice nabízejí mladým klientům určité výhody oproti ostatním, například nižší vstupní poplatky, úrazové pojištění zdarma a podobně, ale na informačních linkách se o nich zájemci dost často nedozvědí úplně všechno. Vyplývá to z průzkumu telefonické komunikace, provedeného pro MF DNES společností Positive. Platí to zejména pro Hypo stavební spořitelnu a Všeobecnou stavební spořitelnu Komerční banky, které v hodnocení podobném školnímu dostaly za kvalitu podávaných informací známku 3,6 respektive 3,8, což je téměř nedostatečná.

Na jaké otázky odpovídali ve stavebních spořitelnách

1. Mají u vás mladí při spoření nějaké výhody, slevy?
2. Pokud bych chtěla založit stavební spoření pro syna, má nárok na nějaké slevy díky věku?
3. Máte nějaké produkty speciálně pro mladé?
4. Je mi 20 let, budu potřebovat peníze na bydlení. Jaké mám možnosti?
5. Studuji VŠ, chtěla bych založit stavební spoření s cílovou částkou 500 000 korun. Máte pro mě nějaké výhody?
6. Pokud si u vás chce o stavební spoření žádat člověk, kterému je méně než 26 let, má nějaké výhody?

Jak odpovídali pracovníci banky (známkování jako ve škole 1 nejlepší, 5 nejhorší)

1. Raiffeisen stavební spořitelna zelená linka 1,3
2. Wüstenrot stavební spořitelna zelená linka 1,6
3. Českomoravská stavební spořitelna zelená linka 1,8
4. ČS-stavební spořitelna zelená linka 2,0
5. Hypo stavební spořitelna zelená linka 3,6
6. Všeobecná stavební spořitelna Komerční banky 3,8