Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


zkušenost klienta

aktualizováno 
Pobočka České spořitelny v Holicích v Čechách, pondělí 16. října v devět hodin ráno.
Pobočka České spořitelny v Holicích v Čechách, pondělí 16. října v devět hodin ráno. Malá nevětraná místnost bez klimatizace, dvě okénka na sporožirové a běžné účty, pracovnice vyřizují i smlouvy o stavebním spoření a nevím, co ještě. Přitom v dalších místnostech jsou tři nebo čtyři další přepážky, u nich je prázdno, tam nevím, co vyřizují - od jedné je však slyšet hlasitý soukromý hovor. Přišel jsem se informovat na telefonní službu Sporotel, když u spořitelny nefunguje GSM banking. Stoupnu si tedy do fronty. Moje pozice je dobrá, přede mnou je jeden člověk. U vzdálenější přepážky se to zaseklo, postarší manželé tam uzavírají jakousi smlouvu. Člověk přede mnou vyřídí běžnou finanční operaci a potom má dotaz ke smlouvě o stavebním spoření, kde má nějakou nesrovnalost. Mezitím ke vzdálenější přepážce přichází zřejmě nadřízená pracovnice za přepážkou a ptá se, jestli se určité jméno píše s W nebo V. U mé přepážky si úřednice neví rady se smlouvou o stavebním spoření, přepážku zamyká a odchází se někam poradit. Mezitím ke vzdálenější přepážce opět přichází nadřízená a ptá se paní, jestli se píše Vinklerová nebo Vinklarová. U mé přepážky je stále prázdno. Kouknu se na hodinky, uběhlo dvacet minut, jsem otrávený, a navíc propocený jako myš. Znechuceně odcházím se slovy, že to tady je horší než u doktora. Nic jsem nepořídil. Za mnou už je sedm lidí, chudák ten poslední.
Z dopisu P. Michálka z Holic

Co také slyšeli pracovníci Andersen Consulting od zaměstnanců bank

* Přepážkový pracovník při obsluze klienta: "Proboha, já jsem ale kus idiota! Už zase jsem zapomněl heslo!"

* "Máme tady spoustu brožur o našich produktech. Bohužel o tomhle produktu se v žádné z nich nic nedočtete."

* "Víte co? Vezměte si tuhle brožuru a pořádně si ji doma pročtěte. Potom zase přijďte. Teď na tohle opravdu nemám čas."

* Pohledná mladá přepážková pracovnice: "Jsem schopná pro vás udělat cokoliv."

* Přepážkový pracovník při obsluze klienta: "To je strašný, já si potřebuju uklidnit nervy. To chce čokoládu!"

* Odpověď na otázku: Můžete zdvojnásobit limit pro výběr z mé karty? "Ovšem, v naší bance je možné cokoliv."

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Česká ekonomika znovu zrychlila, překvapilo to i analytiky

Česká ekonomika ve 2. čtvrtletí letošního roku znovu zrychlila svůj růst. Hrubý domácí produkt stoupl meziročně o 4,5 procenta po tříprocentním vzestupu v...  celý článek

Učitelka, ilustrační foto
Učitelé by si mohli přilepšit o 15 procent, přidání podpoří Sobotka

Premiér Bohuslav Sobotka podpoří na jednání vlády s odbory o růstu platů záměr, aby se tarify ve veřejném sektoru zvedly od listopadu o 15 procent učitelům a o...  celý článek

Skupina 19 senátorů podává ústavní stížnost, v níž se domáhají zrušení části...
Devatenáct senátorů zkouší ústavní stížností zrušit část daňového řádu

Skupina devatenácti senátorů se obrací na Ústavní soud v souvislosti se zákonem o kontrolním hlášení DPH. Domáhá se zrušení části daňového řádu. Jedná se podle...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.