RegioJet společně s rumunským výrobcem Astra Vagoane Călători představil na...

RegioJet společně s rumunským výrobcem Astra Vagoane Călători představil na berlínském veletrhu InnoTrans první z dlouho očekávaných novostaveb velkoprostorového vozu 2. třídy. | foto: RegioJet

Jančura sjednotí název firmy. Žluté autobusy se přejmenují na RegioJet

  • 9
Žluté autobusy Student Agency se změní na RegioJet. Podnikatel Radim Jančura tak chce sjednotit název vlakového a autobusového dopravce, jehož je vlastníkem. Rebranding na RegioJet prý bude pro cizince srozumitelnější.

Autobusy tak ponesou stejný název jako Jančurovy vlaky. Serveru Lidovky.cz tak potvrdil to, co už v červnu řekl v rozhovoru pro MF DNES.

„U mezinárodních autobusů pouze dojde ke změně, protože je všechny postupně přejmenujeme pod značku RegioJet. Je totiž pro cizince srozumitelnější,“ vysvětlil v létě Jančura.

Na Slovensku už mezi Bratislavou a Banskou Bystricí několik autobusů s názvem RegioJet jezdí. Na řadě je linka Bratislava-Vídeň, která je jedinou trasou, která nevede přes Českou republiku.

„Pro cizince je nepochopitelné, proč mají cestovat s nějakou studentskou agenturou. Typicky žlutá barva ale na autobusech zůstane,“ řekl Jančura serveru Lidovky.cz.

Odkdy ale „žluťásci“ s novým nápisem vyjedou také v Česku i dalších zemích, zatím společnost přesně neuvedla. Změna názvu by měla být postupná. Předběžně se počítá s jarem příštího roku.

Radim Jančura svoji firmu Student Agency pojmenoval podle toho, že v 90. letech začínal s prodejem studentských pobytů v zahraničí. Byznys se žlutými autobusy odstartoval v roce 2004. Za tu dobu se staly nejziskovější částí Jančurovy skupiny.