Diskuze

SkyEurope mají další půjčku na přežití

Slovenská nízkonákladová společnost získala nečekaně další velkou půjčku, která by jí měla umožnit přežít kritickou zimu. Deset milionů eur vysoký překlenovací úvěr poskytne ztrátovým aerolinkám společnost Longstock SAPO Limited, která je registrovaná na Gibraltaru.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jantee

13. 12. 2008 14:52
jsou nejlepší

doufám že nezkrachujou...  přeju skyi aby krizi přežil a odrazil se ode dna. zkusil jsem easyjet, bmibaby, ryanair. všechny levné jako skyeurope, ale jedni neumí češtinu, druzí mají úplně divný web a třetí všechno předchozí dohromady, plus opravdu lowcost zážitky. se skyem fakt lítám rád :)

0 0
možnosti

tequiladrinker

12. 12. 2008 12:48
skyeurope

snad vydrží do 12.3.09, pak už mi to bude jedno....;-D

0 0
možnosti

McCheese

12. 12. 2008 16:22
Re: skyeurope

Mne staci aby vydrzely do 30.12.08 :-)

0 0
možnosti

Horle

12. 12. 2008 12:31
stačilo by lepší nasměrování letů

Nechápu, proč všichni létají do Londýna a pár jiných destinací. Já létám pravidelně na Ukrainu a zatím jsem nenašel low cost letenku, firma platí strašné palby (cena jako do NY) u ČSA... Upozorňuji, že ta letadla jsou napráskaná!

0 0
možnosti

jazykozpytus

12. 12. 2008 12:43
Re: stačilo by lepší nasměrování letů

Kdyby SkyEurope mohly, tak na tu Ukrajinu nebo do Ruska uz davno litaji. Tyto zeme bohuzel nejsou v zone "otevreneho nebe" a jakoukoli novou linku musi povolit jejich ministerstvo dopravy (tzn. stat). A hlavni zajem statu neni vetsi konkurence, ale naopak ochrana domacich dopravcu. Na Ukrajine se to behem par let mozna zmeni, v Rusku to vypada na vecne casy, jako obvykle.

0 0
možnosti

CrayXLP

12. 12. 2008 11:24
Mají špatnou time schedule strategii

Kdyby se více zaměřili na business klientelu (která peníze má vždy, i v době krize - narozdíl od lidí bez práce), tak nemají takové problémy. Jenže to by ti neschopní lidé v obchodním oddělení MUSELI MYSLET jako podnikatelé - tedy ekonomicky a efektivně... pro podnikatele je důležité co nejkratší cesta - ráno tam, večer zpátky, jenže tahle "konfigurace" je u SE možná jen na letech do Amstru, Milána a Londýna. A i kvůli tomu jsou lety do Amstru pořád docela narvané.

k čemu je podnikateli letět s nimi do např. Bari, když tam musí být TRI DNY!!!! nebo Lisabonu - a být tam CTYRI DNY!! To ten výlet prodraží o dalších 10.000 ubytování a diety atd.. Kdyby mysleli a překopali na všech linkách odlety tak, aby se dalo cestovat ráno tam, večer zpátky, tak

a) nic velkého je to stát nebude (změnu rezervací stejně hnupi dělají pořád)

b) získají více cestujících, a to i z řad "obyvatelstva" - výlety na jeden den jsou čím dál více v módě - žádné ubytování, nízká cena letenky..

0 0
možnosti