Diskuze
Železničáři žádají vyšší mýtné pro autodopravce, jsou prý v nevýhodě
Děkujeme za pochopení.
F54r13a66n32t17i18s12e59k 62M12r87z32e49n53a
Pry se po zeleznici prepravuje malo. Bodejd by ne, kdyz postou stoji zasilka od 50kc ( i s dodanim na adresu), kdezto CD kuryr z nadrazi do nadrazi stoji 200,-
M83a94r78t21i63n 38N29e21r40m33u19t
Je příznačné, že ekologická doprava po elektrické železnici je brzděna mj. platbou za zelené zdroje
D32a85v96i83d 53P75e77c34a
Takto fungují "zelená" opatření skoro všude. Bavil jsem se na veletrhu s prodejci polských městských autobusů jako laik o kolik je lepší a levnější autobus na CNG oproti naftě. Odpověď zněla : nebýt dotací a daňových úlev by to vůbec nevycházelo. Úsudek nechám na Vás.
O46d17s75t51r50a57n30ě27n60ý 97U92ž57i75v98a62t51e76l
J18i55n92d89ř43i71c42h 23Š83k31o15p74e18k
s první částí souhlas.
Druhá je nesmysl.
Kolik lidí cestuje kamiony ?
O35d19s97t12r45a17n53ě37n62ý 43U21ž68i23v47a75t43e33l
J33i54ř17í 28K67o32c41u55r72e13k
Železnice je kraně nevhodná pro svážení 1000 litrů mléka z kravína do mlékárny v nejbližším městě. Železnice je vhodná pro dálkovou dopravu (cca nad 300 km) v objemech nad tisíc tun. Bohužel pro tranzitní železniční dopravu chybí kapacita tratí. A ta se zvýšením mýtněho nezvýší, spíš by byla potřeba dvojkolejná trať z Plzně do Německa a další dvě koleje mezi Čechy a Moravou.
Jinak ty poplatky na železnici jsou nádledující: 35-50 Kč za kilometr a 1000 tun. Těch 1000 tun je důležitých - odpovídá to asi 40 kamionům. Takže cena je srovnatelné pro oba druhy přepravy. Jen nesmíte k jednomu vagónku s 20 tunami dřeva věšet dvě 60t lokomotivy. Pak to nevyjde, jelikož se platí i za ty lokomotivy.
D73a97v22i84d 88P66e47c76a
Myslím, že to nepíšete správně. Neplatí se za ten nákladní vlak za 0-1000 tun? To je velký rozdíl oproti 1000 tun. Dopravce má leckdy dilema zda jet se dvěma vozy a prodělávat, ale uspokojit jednoho, dva zákazníky, nebo spoj nejet. Prostě vícenáklady, které odpadají v momentě, kdy by bylo více zboží na kolejích.
M95a26r43t32i96n 55R21y80š31a30v34ý
To jsou dobré zkratky "že" "snad".cz "Ces" "mad".cz
D65a78n59i97e59l 66S89o67b86o66t56a
Vždyť železničáři už teď mají oproti autům výhodu. Přece auta stojí, vlaky jedou
D33a79v38i65d 36P17e20c83a
Nebudu se přít o just in time, ani o potraviny, ale proč se dnes vozí kamionem železný šrot, uhlí, štěrk a tříděný odpad? Proto, že kamionová doprav nazahrnuje do svých nákladů opotřebení komunikace. Bavme se o tom , zda jim jí účtovat, neboť to ve finále zaplatíme my, zákazníci. Takže volné silnice, část zboží na kolejích, ale taky dražší zboží. Jsem pro to si připlatit.
P22a20v59e33l 52D78a52v58i23d
Já myslím, že tříděný odpad, uhlí a štěrk se v drtivé většině vozí jen poslední (první) míle po silnici.
M10o61n27i97k98a 59K20o49n53e39c87n95a
Kamiony, ktere vozi dily na vyrobu aut, tak hlavni tahy nalozit na vlak. Dojezd primo domfirmy uz kamionem. To stejne s kamiony, ktere vezou porubane stromy pres nekolik statu. Potom, ze je o zivot vyjet na ceskou silnici.
J65i74ř81í 48K95o53d37ý22d33e89k
Kdo zaplati celou infrastrukturu a bude to provozovat?
K48a82r68e55l 75U17r32b29a35n
Veškeré poplatky za používání inženýrské infrastruktury by měly pokrýt celkové náklady na jejich stavbu a údržbu.
O91t51t74o 45P46o64s35p80í77š55i85l
To byste se divil, kolik by toho zaniklo... Mimochodem by to znamenalo zánik venkova, protože pár stovek lidí na vesnici nepokryje opravu a údržbu dvojky/trojky do vesnice vedoucí ani náhodou. Nemluvě o tom, že kamiony by taková místa přestaly zásobovat. (Tím spíš, pokud by místní "spravedliví" chtěli poplatky jen po nákladních dopravcích.)
Ale jo, taky názor... Jen nevím, zda jste domyslel všechny důsledky...
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů
Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...
Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů
Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...
Divné kšefty za 1,5 miliardy dolarů. Nejvíc dílů pro ruská letadla dováží Gabon
Gabon se stal největším dodavatelem náhradních dílů pro ruská letadla, napsal server The Moscow...
Nezdravé pryč. Komika donutili stáhnout z londýnské dopravy plakát s hotdogem
V londýnském metru se nevyplácí utahovat si z hotdogů. Své o tom ví populární britský komik Ed...
Do dobíječek dá stát dalších šest miliard. Už jich je víc, než auta potřebují
Dalších šest miliard korun plánuje ministerstvo dopravy v příštích letech využít na výstavbu nových...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!