Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Zkušební provoz Pražského okruhu je příliš dlouhý, mohl by být uzavřen

Nejvyšší správní soud rozhodl, že u silnic bez kolaudace je zkušební provoz delší než tři roky neúměrně dlouhý. Jeho květnový verdikt o žalobě obcí proti jihozápadní části Pražského okruhu, po kterém auta jezdí ve zkušebním provozu od září 2010, může mít vliv i na další silniční a železniční stavby.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Za normálních okolností bych na ženu nevstáhl ruku. V tomto případě bych ale asi udělal výjimku... ;-€

0 0
možnosti

I v Kocourkově byli rozumnější. Pražský okruh vznikl na základě potřeby pro dopravu. Pracovali na něm týmy odborníků, stavaři to realizovali a teď se objeví nějaký nedostudovaný "feťák" a stěžuje si, že jsou projíždějící auta slyšet, že to není zkolaudováno, že se to musí proto uzavřít. Soudy samozřejmě aktivně zasáhnou, zruší užívání, auta si najdou staré cesty a rok dva bude trvat, než se Pražský okruh opět otevře, ale zkolaudován. Podobné je to s obchvatem Prahy, připravila se dokumentace na obchvat, ale nebyly vyřešeny výkupy pozemků a pravděpodobně ani nebyly peníze na stavbu. Nyní peníze jsou, ale podle "aktivních" úředníků, kteří musí vykazovat nějakou činnost, jsou propadlé dokumentace a stavební povolení. Tak se musí začít od začátku a prodlouží se zahájení stavby o další roky. Na to si platíme daně, nezapomeňte na to při volbách, které strany ovládají současné úřady.

1 0
možnosti

Souhlasím s větou, že zkušební provoz trvá příliš dlouho. Už jen kvůli pojišťovně.

Trochu žasnu nad ekology, kteří chtějí hnát větší množství vozidel do středu metropole, tedy k většímu množství lidí, staveb, pracovišť, intrastruktury atd. Ale vřískat a dělat nepokoje je jejich džob, no.

Ovšem co mi přijde šílené, je postup příslušných úřadů a úředníků. Jak to, že se nikdo nezasadil o to, aby byl provoz legalizován a případné příslušné nedostatky odstraněny? K čemu je taková veřejná služba placená z našich daní, když úředníci vzájemně zablokují jednání o tak důležité věci? Místo toho, aby se dotáhl okruh kolem celé Prahy (ostuda, že už to dávno není!) se tady hledají právní vady. Vždyť od toho máme radní pro dopravu, dopravní experty, dopravní fakulty, kontakty s okolními zeměmi atd., aby se tyto problémy eliminovaly - a ne, aby se ouřady vzájemně bavily administrativou a jako rukojmí si brali národ, zde konkrétně řidiče a pasažéry, kteří jezdí okolo Prahy. Ve funkčním státě by za tohle "padaly hlavy", nedokážu posoudit, zda i ministerská.

2 0
možnosti

A hlavně jak ti "ekologové" tak paní starostka ukazují, jak jsou lidově řečeno mimo mísu. Jižní spojka, Barrandovská spojka a další komunikace, o které by se jednalo, jsou komunikace, které patří hlavnímu městu. A když Praha řekne, že tam tranzitní dopravu a to zejména kamiony nepustí, tak je tam prostě nepustí. Ostatně zákaz vjezdu kaminové dopravy na území HMP už nějakou dobu poletuje ve vzduchu. Výsledek bude, že těžké kamiony budou Prahu objíždět po místních komunikacích okresu Praha-západ nebo nebo přilehlých částech středočeského kraje. To se jim místní nepochybně poděkují.

0 0
možnosti

P38e53t56r 70B14á85č46a

6. 9. 2016 19:10

„Samozřejmě, že teď budeme požadovat, aby auta z Pražského okruhu zmizela. Už jsme poslali ministerstvu výzvu, aby byl provoz z obchvatu bezodkladně převeden zpátky na Jižní spojku,“ řekla Českému rozhlasu Renata Voláková ze spolku Zelená pro Jesenici, který se porušováním pravidel při stavbách silnic a dálnic dlouhodobě zabývá.

To vis ze jo ty chytrolinko, tebe bych nechal na te jizni spojce jedzit od rana do vecera a stacily by dva dny, ty zelana jesenico.

6 0
možnosti

Ono by stačilo, kdyby ta auta zase jezdila přes Jesenici stejně hustě jako před několika lety.

2 0
možnosti

P96e51t21r 28B14á19č39a

6. 9. 2016 17:03

Jasny zavretete to ;-D

At zije MD, at zije Tok R^

Odvadeji perfektni praci a je to videt.

1 0
možnosti

Ťok? Pokud vím tak okruh je staršího data než je Ťok MD.

0 0
možnosti

Tak to je bomba, ze jezdime po nezkolaudovane silnici, to by nakonec pojistovna nemusela ani platit skody vznikle na tomto useku :D a nechapu co muze trvat 3 roky na kolaudaci. To spis uz pak budou tu silnici po trech letech opravovat jak bude rpzbita :D a tem lidem ktery bydlej kolem okruhu bych poslal špunty do uší, nebo snad oni nemaj auta a nejezdej nikde po dálnicích a silnicích? Nebo by si mohli vysadit na zahrade tůjky tady kazdymu neco vadi a nebylo by mozne schvalit nic co cech to protichudny nazor :D

Je mi tady ze vseho nanic8-o

4 0
možnosti
Foto

He :) Takže nejenom uměle snížená rychlost (v tunelech nyní dokonce až na 60), ale rovnou to zavřít. A možná bych doporučil kousek vedle postavit úplně nový okruh. :-P

1 1
možnosti

Vaši ironii asi mnozí neocení.

0 0
možnosti

Nevim, proc tu vsichni nadavate na tu pani. Proc uz ta silnice neni zkolaudovana? Protoze asi neni vsechno hotove. A proc to neni? Nema obcan pravo pozadovat, aby stat dodrzoval zakony? Nebo snad soudy v CR rozhoduji podle krasnych modrych oci aktivisty? Diky za vsechny takove lidi, na ktere je dnes moderni nadavat. Ze jim neni jedno, co se kolem nich deje a snazi se dotlacit stat, aby delal, co ma...

4 0
možnosti

J98a66n 79D36l10o91u30h33ý

6. 9. 2016 14:32

Tak nejen, že se nestaví další úseky, ale ještě uzavírat stávající by se jim zachtělo... ;-) Nechtěli by uzavřít celou Prahu a nechat ji pokusně jen pro pěší. To by bylo nádherný... ;-D

1 0
možnosti

Tak to jsem zvědav, jak si poradí s Blankou, tam se splnění podmínky pro udělení kolaudace zcela uritě nedožiju. Ale je tedy velká šance, že se doužiju jiné zcela mimořádné události, a to jejího zavření.;-D

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

25. dubna 2024  11:25

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

Mráz v Německu hubil švestky, třešně i vinice. Skepse svírá i moravské pálenice

26. dubna 2024  12:17

Dubnové noční mrazy nezlikvidovaly úrodu ovoce jen v Česku, ale i v sousedním Německu. Zasažené...

Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině

26. dubna 2024  9:57,  aktualizováno  10:57

Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...

Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži

26. dubna 2024  10:45

Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...

Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí

26. dubna 2024

Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!