Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Správa železnic začíná s opravami nádraží. Ostudná se opraví později

Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) zveřejnila plány na první opravy nádraží v Česku. Jsou mezi nimi hlavně stanice, které prošly už nedávno velkou rekonstrukcí, která se ale nestihla dodělat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je to z jedné kapsy do druhé, přičemž se smažou dluhy a peníze zmizí.

0 0
možnosti

úplná ostuda je nádraží v kolíně:-///

0 0
možnosti

Nádraží by se měla opravovat, rekonstruovat, modernizovat podle počtu cestujících a mezinárodně užívaných, aby to nebyla taková ostuda. Je třeba udělat vše, aby když přijede cizinec z vyspělé ciziny, aby se z toho tady nepozvracel. ;-D

0 0
možnosti

Co budou opravovat v Břeclavi? To nádraží neodpovídá ani náhodou kapacitním potřebám. Je spíše potřebná přístavba, nebo rovnou nová budova, aby se toto nádraží stalo zaslouženým centrem dění ve městě. Vždyť zde zastavuje snad víc mezinárodních vlaků než v Praze. Je blízko tří metropolí.

1 0
možnosti

"Vždyť zde zastavuje snad víc mezinárodních vlaků než v Praze"

Ano. Ale ti tu mezinárodní cestující akorát přestupují z EC linky Warszawa-Wien na linku Praha-Budapest. K tomu žádnou budovu neptořebují, protože je na to asi 5 minut a ty vlaky stojí na jednou nástupišti.

Pak zde zbývá pír místních a ti stále více mají časové jízdenky či chytré mobily, tkaže pokladny nepotřebují. A na vlak se taky dnes chodí normálně těsně před odjezdem jako na MHD, ne jako dřív, kdy to byla sváteční událost.

1 1
možnosti

Také by se měla SŽDC snažit, aby se lépe cestovalo po kolejích. Neustále výluky a kolikrát se někde něco buduje dlouho a po čase se v tom zase hrabají.

1 0
možnosti

No upřímně ten hradec vypadá hrozně. Střecha děravá jak ementál, podlaha zalátaná a služby taky nic moc.

1 0
možnosti
Foto

Sama SŽDC je ostuda železnice !

0 0
možnosti

Převod majetku z ČD na SŽDC považuji za zcela zpackaný, kdy se vůbec nemyslelo na platícího pasažéra. Chátrající venkovská nádraží, neudržovaná okolí tratí, mizející služby.

Zažil jsem ve Vranovicích (kousek od Brna), že WC v nádražní hale byla odpoledne zamčená. Pokladní přepážka byla zabedněná nějakou lepenkou a tak jsem v nejvyšší nouzi zašel do kanceláře výpravčího, aby mi jako cestujícímu půjčil klíč od WC. Odpověděl mi, že WC jsou mimo provoz (!), ať si zajdu do hospody naproti. Nemínil jsem jít močit do podniku, kde neplatím. Na dotaz, zda se mám tedy vymočit za rohem nádražní budovy, mi výpravčí odtušil, že bych tím ukázal, jaký jsem inteligent. Víc jsem z něj nedostal. :-/

2 0
možnosti

Bohužel výpravčí s tím nic nenadělá. Asi bych přeci jenom šel do tý hospody.

0 0
možnosti
Foto

J57i18ř92í 55E97r62b70e32n

29. 9. 2016 17:28

Pořád ještě sklízíme plody individualistické politiky počátku 90. let - veřejná doprava byla fuj postkomunistická, správný budovatel demokratického tržního hospodářství bez přívlastků přeci měl jezdit vlastním autem v obsazení 1+nikdo.

Aby se neřeklo, tak tehdejší ČD dostaly od Klausovy vlády příkaz nakoupit od spřáteleného ČKD pendolina a nechat za plného provozu zrekonstruovat hlavní železniční tahy. Nic proti tomu, kdyby ČKD nebylo -řekněme- vytunelováno a kdyby plánovači koridorů -jaksi- nezapomněli na tehdejší inflaci 10-15 % ročně, kvůli které nakonec nezbývaly peníze prakticky na nic jiného. ČD musely "šetřit" omezováním provozu, propouštěním provozních lidí (režisty propustit nešlo, protože hradlař tam prostě být musí pro 5 i pro 50 vlaků denně a na jeho náhradu novou technologií nebyly peníze) a vynulováním údržby (třeba kvůli havarijnímu mostu u Semil se muselo zpomalovat na 20 km/h a pak se do kopce rozjíždět, což za rok spálilo tolik nafty, že by za to ten most postavili dvakrát). A údržba nádraží byla úplně to samé - do roku 1992 jakžtakž udržované, potom se začali vyhánět nájemníci atd., aby se tam nemusela platit údržba. Podívejte se, jak dopadla nádraží v Rokytnici nad Jizerou, Dolním Polubném, ...

1 0
možnosti

Přerov? Vždyť je rok nový!

1 2
možnosti

P19e96t43r 64D89r80a26p57a56l

29. 9. 2016 18:25

perony a podchody, ale budova je po rekonstrukci už dlouho

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

25. dubna 2024  11:25

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

Čtyři jaderné bloky nestačí, bude třeba budovat další, říká exministr Grégr

26. dubna 2024

Premium Kromě výstavby až čtyř jaderných bloků v Dukovanech a Temelíně by už Fialova vláda měla plánovat i...

Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo

26. dubna 2024

Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti...

Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra

26. dubna 2024

Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...

České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku

26. dubna 2024  15:26

Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!