Diskuze
Bouráte a jezdíte rychle? Měli byste platit vyšší ručení, lobbují firmy
Děkujeme za pochopení.
F86r60a72n20t52i80š87e52k 55K72o87c71o67u62r97e21k
Sváteční řidič je na cestě to nejhorší a ten by měl platit méně, než zkušený řidič, co najezdí desetitisíce km bez nehody? To je přece na hlavu
J73a95n 49K34r65p15e36c
jednak je v zasade je nesmysl ze pojistovny prodelavaji na povinnem ruceni. nekdy loni to byla prumerny vydaj na vyplacenem plneni tusim kolem 361 Kc na jedno vozidlo/rok pri prumerne odhadovane cene pojisteni kolem 2000 Kc. takze vyvar na jednom pojistenem aute byl zhruba 1639 Kc/rok. druhak diskutovane navrhy skutecne pochazeni z nekterych socialistickych zemi evropy, nicmene to funguje ciste represivne. odmenuje se za vzorne chovani naprosto minimalne, ale postihy jsou drasticke. nektere pojistovny maji v podminkach ze dostanete postih i za to, ze nejste vinikem dopravni nehody. proste za jakykoliv uplatneny narok u pojistovny. a presne tam takoveto snahy smeruji.
J18a82n 98B77a33r15t70á75č87e24k
Jak dopadlo to, když stát předal kompetence soukromému sdružení pojišťoven (ČKP) na základě údajného problému provozovaných nepojištěných pocítili často i ti co nejsou ty "pyráti mámo", dodržujou předpisy a vůbec fšechno maj fpořádku. Soukromé subjekty by za žádých okolností z pochopitelných důvodů neměli mít možnost suplovat práci státních orgánů. Pokud se jim to plačkám pojišťováckým nevyplatí, nevím proč brečeli, když měla monopol ČP.
A94n72t66o42n26í59n 87S17e35b52e45r56a
Jezdím rychle a bezpečně, ale body nesbírám ani nebourám.
Jsem prostě skvělý závodník..
Na mně ty jejich tabulky nedosáhnou...
J77a36n 91D10l24o79u65h88ý
takže ustrašení a kličkující řidiči jsou ideálem pojišťoven?
T45o98m81á34š 64C36h52r12a63s46t83n96ý
Bourám, jezdím rychle; body nemám a bouračky jsou 1 ku 23 cizí zavinění (holt 4x BREMBO kotouče jsou Kotouče a nemají se lepit na prdel)
P98e56t72r 89B41á77č57a
Se mi libi jak kdykoliv nekdo chce obhajit nejaky svuj nesmysl a vetsi sikanu, tak se otira o to, ze pujde o zvyseni bezpecnosti
J46a60n 27V40a62l89o60u15c71h
Obsah motoru? Už by se mělo konečně přejít na výkon. Těžko srovnávat 1,6l atmosféru a 1,0 či 1,2 turbo...
V85l32a90d89i19s98l78a95v 89B41u77r88y16š84e52k
jestli už nepřešli, platil jsem za 2,0 TDi 110 kW stejně jako teď za 1,4 TSi 110 kW, mě se zdá, že už to nerozlišují, ale tohle si asi každá pojišťovna dělá asi trochu jinak, není to ani tak kvůli výkonu či obsahu, ale pojišťovna předpokládá, že když má někdo 4l motor, tak má asi víc peněz, než ten s litrovým
K88a67r48e57l 30V63a11c68h45u32t
Jezdit rychle "nestačí" - oni vás při rychlé jízdě taky musí přistihnou, že... (?) ... a to je, troufám si tvrdit, už dosti dlouho ten největší problém!
Většinou páni policisté přistihnou až to auto (a toho řidiče), které(-ý) je PO bouračce!
A30l80e26n41a 55B93a86l10á77k76o98v98á
Já tomu moc nerozumím, ale jak to bude s pojištěním u auta, které vlastní matka bydlící na venkově,ale kromě ní s ním jezdí i dvacetiletý syn po Praze?
Nebylo by jednodušší, aby povinné ručení bylo součástí řidičáku?
J10a67n 39H74r74u50z93a
Pojišťuje se věc. Dům, auto, byt ... Pojištěncem je ten kdo uzavírá smlouvu a má také právo na plnění. Je srdečně jedno jestli v domě bydlí Franta nebo Pepa, jestli Franta vaří perník a tak je rizikovým faktorem. Jen u aut s tím mají pojišťovny problém a potřebují nás očipovat aby věděly kdo s kým proč a jak. Také kritéria smlouvy hloupě kombinují vlastnosti věci a pojištěnce. Takže máme nesmyslné kritérium objemu motoru a další nesmysly např. jestli je pojištěnec registrován ve městě nebo bydlí v lese, kolik má let a jakou má řidičskou praxi. Při tom s autem jezdí někdo úplně jiný v jiném prostředí než si pojišťovna "zjisitla". Pokud pojišťovny tak strašně prodělávají tak ať tuto službu nenabízí. Celá systém tohoto pojištění je postaven na základech před 100 lety, kdy vlastník i s autem jezdil a nevznikaly škody, kdy kamion zruší Pendolíno za stovky milionů. Doufám, že s. Ťok pošle pojišťovny do zádele a údaje z registru vozidel nebudou veřejně přístupné.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku
Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...
Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami
Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...
Mráz v Německu hubil švestky, třešně i vinice. Skepse svírá i moravské pálenice
Dubnové noční mrazy nezlikvidovaly úrodu ovoce jen v Česku, ale i v sousedním Německu. Zasažené...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...