Diskuze
Analýza: Proč bude jezdit do Brna i RegioJet a nezůstane monopol ČD
Děkujeme za pochopení.
J88a29n 10J33e90m22e10l66k67a
Po tomto si prostě člověk musí pokládat otázku, co bylo špatně. Přednost mají objednané spoje. A to je ten celý problém podle mě - že ministerstvo jen tak ČD zrušilo objednávku.
Viz. P. Čoček v otázkách V. M. Kdy prohlásil něco v tom smyslu. Že Regiojet přišel, že bude tady těch pár spojů jezdit zadarmo a že nebude objednávat (a zrovna ty ve špičce) Tím prý diskuze na ministerstvu skončila. (Ani nějaké podmínky mu nedali) A to je podle mě ten problém. A takoví lidi sedí na ministerstvu a zároveň v řídicím výboru ČD. Jinými slovy, ČD podle mě dojíždějí historické vztahy, že nemají se státem dobrou smlouvu. A že je někdo může z roku na rok prostě jen tak vyrazit. Protože soukromému dopravci by to těžko mohli udělat. Pro ně ty smlouvy budou na 15 let a spol. Dále bylo uvedeno, že ČD stát platí na trase nějakou stejnou průměrnou částku na vlak. Copak když dají špičkové časy konkurenci, která navíc vyžere lidi z okolí např. cenovou válkou, že se celková ztráta linky nezvýší? Teď jen otázka, kdo ji bude platit. Na dluh ČD nebo i ministerstvo. Je třeba opakovat - veřejná podpora není dovolena, diletantům, kasička není bezedná. Osobní doprava je neustále ve ztrátě - politici evidentně málo platí desetiletí, přetahují zisky z CARGA. Myslí si snad někdo, že takovými kroky, antisoutěží Most se ztráta v osobní dopravě zmenší?
B) Co opravené vagóny, co nová lokomotiva - co odpisy.
C) Co návaznosti. mluvčí ČD říkal, že spoje někam pokračují (vozy mají často nějaké oběhy). Zajímal se někdo co tím třeba ČD způsobí?
D) Má někdo taky postup, jak někdy dostat pryč Regiojet? V Anglii to bývá časově omezeno.
Otázkou, zda je prohlášení dobře. Soukromé prý není tak jednoduché vypakovat např. z Prahy Ostravy. Musela by se platit náhrada škody.
R71o43b83e73r96t 18H59o70m36o78l90k81a
Tobě ten Jančura ublížil osobně nebo to jsou bláboly z nějaké agitky.
J62a65r40o93s95l85a66v 12K53o59m78o81ň
Takže Jančura dostane časy kdy je velká poptávka po přepravě, jinak by to nechtěl. Sebere zisk který mohl "kompenzovat" ČD provoz v časech méně vytížených. Jsem zvědavý zda Jančura případně zprovozní taky takt ve všech časech, pokud ČD odejdou úplně z této trasy na dálkových spojích. Nebo bude zase brečet, že stát doplácí vlaky ČD za ztrátu kde jezdí i on bez dotací. Jenže už ne v časech pro něj nevhodných
P17a21v91e42l 43P91r77o83k52o41p
Ne, proč by to dělal? Vsadím se, že už teď hledá lukrativní časy i na jiných trasách. Státu řekne např.: spoj v 7:00 neobjednávejte, budu jej jezdit já BEZ DOTACÍ a vy máte povinnost mi jej předat. Že to nejde? Tak to si povíme za rok.
R44o61m91a68n 62P47o89l78á36č43e33k
A řeší analýza, že dopravce, který se tam nacpal, tam nedodrží kapacitu? Pak je to poměrně snadno napadnutelné od ČD...
S35t43a63n24i21s63l12a65v84a 26P27o37k43o11r16n38á
No vidíte chlapci a hned se diskuze rozjela , tak ať se vám hezky cestuje.
R31a31d78k12o 36K33ř28i21v73á33n45e57k
Alternativní kavárenská analýza železničních náhod:
Klíčovým důvodem pro přidělení kapacity Praha - Brno bylo skutečně předchozí přidělení kapacity RJ pro zahraniční úsek Bratislava - Kúty št. hr.
ČD žádaly jen o přidělení vnitrostátní trasy a byly právem odsunuty. Ovšem důležité je to Slovensko.
1. Radim Jančura v minulosti bagatelizoval kontakt se skupinou Penta podobně, jako Miloš Zeman své jednání s mafiány v Bamberku. Penta je extrémně vlivná původně slovenská, (nyní kyperská) firma. U kávy se mi to jeví jako náhoda.
2. RJ dostal na Slovensku objednávku na obslužnost Bratislava - Komárno bez soutěže. Na čerstvě zrekonstruované trati náhle slovenské dráhy "neměly zájem" zajišťovat objednávanou (tzv. "dotovanou") dopravu. Že by si ten nezájem někdo objednal se mi u kávy jeví jako náhoda.
3. V době, kdy se ZSSK s vervou pustily do konkurenčního boje s RJ svými nedotovanými IC vlaky a Jančura vyhrožoval odchodem ze Slovenska, došlo přes noc k obratu a ZSSK na nátlak z ministrestva IC vlaky utnuly. Že by si to někdo objednal se mi u kávy opět jeví jen jako náhoda.
4. A to že, ŽSR na svém cancourku Blava - Kúty přidělily RJ trasy, které na českém území kolidují a budou použity k vytlačení ČD je náhoda už určitě. Že by za přidělení kapacity proti ČD na slovensku loboval dokonce i český náměstek ministra dopravy, to už je opravdu jen dojem vyvolaný nadměrnou konzumací kávy.
Příště radši rozhicuju troubu a podívám se, jak ten dopravní schweinerei bude české i slovenské ministerstvo v budoucnu řešit. Obávám se, že koncepce se budou měnit podle vládnoucích garnitur a jejich spřátelených skupin. Dokud si ty garnitury někdo nekoupí úplně fšecki
R45o84m38a71n 14P96o51l50á87č27e32k
Ovšem Jančurovi na Slovensku už zatápí. Slovenské dráhy obnovují svoje IC...
M96a89r12t76i31n 72K51o92p42ř26i42v14a
Nějak my tam chybí ta analýza ... Tohle je akorát přepsané odůvodnění, které napsalo SŽDC ...
R41a89d36k67o 12K24ř52i49v87á28n53e30k
Možná to měla být paralýza...
R98a86d54e32k 46J58a65n49a14t97a
Nemíchal bych do toho ty rychlíky. Ani ty přes Třebovou, a už vůbec ne ty přes Vysočinu. Ty nejsou určeny pro cestování z Prahy do Brna.
S81t22a34n56i96s48l32a39v12a 41P13o80k96o81r77n38á
Tak už je jasné, proč týden před krajskými volbami spustil kampaň proti hejtmanovi Haškovi....
J45i81ř76í 43N28e28v55r82l59a
No uvidime, podle me to stejne na railjety mit nebude. A myslim, ze bude HOOODNE lidi jedoucich s Regiojetem od prosince zklamano - chybejici personal, ktery jim nebude logicky stihat nosit jejich vytouzenou kavu zdarma a dort za devet korun, nedostatek vagonu, spatna wifi, na ktere pry stale pracuji, k tomu problemy s klimatizaci jako kazdy rok a tak dale a tak dale... Avsak pan Jancura bude i nadale tvrdit, ze o tridu lepsi jsou oni.... ze maji nejmodernejsi vozy.... a ze nejlepsi internet ze vsech ma preci Regiojet!
J18a23n 42C55e27p14e27k
No já ovšem tvrdím jednu věc a tou je to, že kdyby nebylo konkurence, tak vy zastánci ČD ještě dalších 20 let jezdíte jen na kožence a kálíte stále na koleje tou dírou místo wc. Každá konkurence je ve finále dobrá hlavně pro cestujícího.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
MerkurXtip dává bonus 200 korun. Sázejte na své oblíbené sporty
Advertorial Sportovní sázení má dlouhou historii a je stále populárnější. Sázková kancelář MerkurXtip přitom...
Přísné a drahé. Na přílišnou regulaci už upozorňují i špičky české železnice
Premium Nářky nad složitostí železnice, kterou prodražují přísné normy, nejsou v tuzemsku novinkou. Ozývají...
Žádný personál ani jiný zákazník. V Česku roste síť bezobslužných obchodů
Minute Shop je nový koncept automatizovaných prodejen s nonstop provozem, kam zákazník vstoupí...
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!