Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Z tuzemských silnic mizejí české kamiony, vytlačují je cizí dopravci

Pokud se vám zdá, že na českých silnicích a dálnicích vidíte čím dál více zahraničních kamionů, není to jen pocit. Zboží po tuzemských silnicích vozí čím dál častěji zahraniční kamiony. Tuzemští dopravci naopak ztrácejí. A i kvůli nedostatku lidí přicházejí o zakázky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MZ

Než by český dopravce přidal 20% na mzdách, tak radši bude odmítat zakázky (čest výjimkám). Dejte mi 30 tis hrubého + plné diety a jdu jezdit, všechny potřebné dokumenty mám. Do té doby mě ale ani nehne :)

1 0
možnosti

a samozřejmě jezdit se soupravou v OK stavu a dodržování přestávek.

0 0
možnosti
PK

P82a84v74e29l 22K90u33n69c

21. 4. 2017 10:51

Západovýchod (např. my) a východovýchod (např. Litva). Naše firmy se snaží jezdit třeba ve Francii a brečí kvůli tamnímu zákonu o minimální mzdě, Rumunům se vyplatí jezdit u nás. Akorát Poláci jezdí všude, i po uzavřených železničních přejezdech.

2 0
možnosti

no to je ale překvapení, že jim lidi za 15000 měsíčně nervou ruce

2 0
možnosti
LP

Je vidět, že naše firmy špatně platí za tuto náročnou práci.

3 0
možnosti
JN

Těch Poláků a Lotysu tu jezdí daleko více, protože právě nejezdí tolik po dálnicích a ve finále mají nižší ceny. Data z mytnych bran nelze brát jako odpovídající vzorek. Kdo nevěří, ať si chvilku postoji u silnice 11 v okolí Chlumce

6 0
možnosti
LH

Já se z těch titulků zblázním: " ...mizejí české kamiony...", v dalším odstavci graf, kde je meziroční nárůst průjezdů mýtnými branami více jak o 3 miliony pro české dopravce (byť nárůst cizích dopravců je celkově větší)...

0 0
možnosti
TB

Hlavní důvod je že mají cca o 2 kč nižší spotřební dan a o 15% nižší odvody ze mzdy

0 0
možnosti
JR

Mizeji je spravne. Mizi je jen zparchantely tvar, ktery to nakonec dotahl az do uznani za spisovny vyraz.

4 0
možnosti
JJ

Ani se nedivím že tato práce již není tak atraktivní sám jsem tuto práci dělal od roku 1992 do 2012 a musím přiznat že mě ta práce ani nechybí být neustále pryč a přitom vám Český zaměstnavatel dá plat který je opravdu směšný a to píši o platu né o dietách ty se do ničeho nezapočítávají.Tak holt ať si to za ty peníze čeští dopravci dělají samy nebo tu budou jezdit cizí kamiony mě jako spotřebitely je úplně fuk jestli ty potraviny mě přiveze dopravce z Polska nebo z Turecka tak to prostě je.

0 0
možnosti

J82a14n 16Š57m64í34d24a

21. 4. 2017 8:35

Začněme si konečně v naší zaslepenostipo „in time“ termínech uvědomovat, že vykazovaný fatální nepoměr mezi objemempřepraveného zboží kamiony v neprospěch železnice je alarmující a v konečnémdůsledku na tuto skutečnost doplácíme již nyní postupnou devastací prostředí vekterém žijeme. Vysoký a stále dál narůstající počet nebezpečných 40tunových kolosů s unavenýmiřidiči pendlujících po naší přepravním požadavkům neodpovídající silniční infrastruktuřeje mj.kontraproduktivní v tom, že výnosy z této činnosti ani zdaleka neprokryjínáklady na její plynulou modernizaci či výstavbu; a to nehovořím o ztracenémzdraví nás a našich dětí (prašnost, všudypřítomný hluk, ohromné množstvízplodin uvolňovaných do ovzduší). Ať mi ksakru nikdo netvrdí, že je to taksprávně! Proto si stojím za tvrzením, že bylo dost tzv. „kamionové lobby“ a jetřeba se zaměřit na kombinovaný způsob přepravy zboží (železnice, kamiony,říčnídoprava). A železnice v tomto současném zcela nelogickému útlumu musí hrátv přepravě na delší vzdálenosti hlavní roli. Jenom pro srovnání: jedenvlak uveze cca 1.200 tun nákladu. Kolik je to kamiónů?

2 2
možnosti
VP

Tisíckrát opakovaný nesmysl. I kdybyste kamionovou dopravu zdanil tak, že by byla drahá jako železniční, i kdybyste nějakým způsobem přesvědčil firmy že budou dobrovolně čekat na své zboží týdny a ne dny, i kdyby po všech železnicích celé Evropy jezdily jen nákladní vlaky a zakázala se přeprava osobní, tak stejně ty koleje nepokryjí potřebný objem přepravovaného zboží, prostě na to kapacitně nestačí. A to nemluvím o tom, že stejně to zboží musí dojet z firem na překladiště a naopak.

5 0
možnosti
  • Nejčtenější

Rusové se vrací. Putin propagandisticky slaví a těží z toho i tamní ekonomika

3. května 2024

Počátek války na Ukrajině vyvolal mezi některými Rusy už v únoru roku 2022 velké obavy. Během...

Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci

1. května 2024

Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra

26. dubna 2024

Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...

Boom prodejů kol opadl. Prodejci mají plné sklady, zákazníci čekají na slevy

28. dubna 2024

Trh s jízdními koly a cyklovybavením se v Česku propadl o třetinu. Může za to ochlazení covidového...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži

26. dubna 2024  10:45

Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...

Skončí v Česku lyžování? Snad se tak extrémní výkyv počasí už neobjeví, říká expert

4. května 2024

Premium Prosincový sněhový příděl velmi rychle vystřídala obleva, která začala s počátkem jarních prázdnin...

Návyková jako cukr. Aplikace Temu vábí uživatele na psychologické triky

4. května 2024

Čínské internetové tržiště Temu válcuje svět. Důvodem je nadčasový obchodní model. Aplikace využívá...

Soud vyhlásil nad firmou Kovosvit MAS moratorium. Má závazky přes miliardu

3. května 2024  20:10,  aktualizováno  20:35

Českobudějovický krajský soud v pátek v insolvenčním řízení se strojírenskou společností Kovosvit...

KOMENTÁŘ: Stanjurova další daň je prohrou pravicové politiky

3. května 2024

Premium Po zklamání z chabého výnosu windfall tax ministr financí plánuje, jak si na banky posvítit jinak –...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!