Diskuze

Majitelé STK si „napsali“ vyhlášku. Střet zájmů to není, míní ministerstvo

Lukrativní byznys stanic technické kontroly se letos větší konkurence nedočká. Uvolnění trhu, které loni sliboval ministr dopravy Dan Ťok, nejprve zarazili poslanci, protože schválili zákon, který deregulaci výrazně omezoval. Následně ministerstvo dopravy sestavilo pracovní skupinu, ve které zasedli zástupci největších STK nebo jejich spolky, kteří se většímu konkurenčnímu boji snaží vyhnout.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Aby STK splnila kvótu "nevyhovujících", musí něko sem tam vyhodit. Vyhazují jen normální občany, kteří se tam objeví jednou za dva roky. Na nich "sbírají body", aby pak mohli svým kamarádíčkům z bazarů, co vozej každý týden prašivky s přetočenejma tachometrama a vykuchanejma filtrama na kšeft, udělit "vyhovující" a známku. Jinak by kamarádíček solil každý týden za opravy a to se mu nechce. Auta má na kšeft, a ne aby do toho cpal prachy. Prodá to jako vyhovující, a jestli ho s tím chytěj v Rakousku, že je to přečipovaný a bez filtru a on pojede domů vlakem, bude se bazarista hájit protokolem, že když se to prodávalo, bylo všechno funkční. Z kamarádíčků maj totiž za tuhle tichou domluvu STK největší peníze. A tak to funguje už 15 let.:-/

2 0
možnosti

Kdopak nám schválil nový zákon, který zrušil možnost jednoduššího STK no přece soukmenovci z ODS, TOP09 a soudruzi s ČSSD.

Babiš jim zarazil tok státních peněz tak si museli na rychlo odsouhlasit alespoň nějakou náplast ...........;-)

0 1
možnosti

Klasický byrokratický hnůj, dej někomu pravomoc a budeš okrádán. Když jsem na té STK chalupě místo "provozní doba" viděl "úřední hodiny", potrhal jsem se smíchy. Není důvod, STK aby při splnění podmínek nemohl dělat kdokoliv.

3 0
možnosti

Jsou majitelé, kteří se o vůz starají. ;-)R^ - A jsou mnozí jiní, jejichž vozem bych se bál jet byť i jen 0,5 kilometru k trafice na rohu... 8-oRv

Ti první by STK vlastně ani nepotřebovali. XTy druhé holt musí k údržbě někdo nějak "dokopat". :-( ... No a jak to tak bývá, vždycky budou ti první doplácet na ty salámisty, kterým je všechno za všech okolností tak nějak u pr*-le.

0 0
možnosti

Taky se mi chce . STK je státem nařízená korupce. Kdyby se mě policie zeptala, kde jsem se setkal s náznakem korupce, tak by STK bylo na prvním místě. Evidentně působení STK nikdy nezabránilo žádné nehodě. Na silnici se pohybují vozidla, která sice prošla STK, ale evidentně hulící náklaďáky, tranzity,osobáky,benziňáky, odpadávající kusy rzi z vozidel,nebo kdy kvůli vůlím v řízení má dotyčný problém vozidlo udržet na silnici, nebo excelentní případ, kdy shoří v tunelu kamion je ukázkou zbytečnosti této instituce. Je to jen GIGA BUZERACE.

0 0
možnosti

Nejsem Babiš abych prohlásil, že všichni kradnú. Ale z toho co čtu a slyším je jasné, že je tu obrovská lobby, která nemá zájem na tom aby tu jezdila auta v dobrém stavu (viz diesely bez filtru, které skoro denně potkávám i osobně), ale pouze na tom aby měly zajištěný provoz že zákona a patřičné zisky. Je to výsměch všem normální obyvatelům ČR.

Ano v Německu je to jinak, ale taky je to tam jinak s přístupem k autům.

5 0
možnosti

A nejlepší na tom je, že jsem slyšel, že jedno nejmenované okresní město má nárok na tři licence) všechny tyto licence koupila jedna firma. Tedy máte možnost si svobodně vybrat, jestli půjdete k Firmě A v ulici A, firmě A v ulici B, nebo firmě A v ulici C. No neberte to, však máte na výběr, ne?

1 0
možnosti

Koukám, že zde asi budu se svým názorem ojedinělý, alebudiž. Uvědomte si prosím, že jakmile rozmělníte dohled nad technickým stavemvozidel na servisy, tak zaplatíte možná trochu menší částku za technickou prohlídku,ale ve výsledku zaplatíte více za servis, protože na jedné straně bude snaha hledatnějaký ten dražší díl, který už opravdu, ale opravdu potřebuje vyměnit, aby toprohlídkou prošlo, a věřte, že se většinou najde, protože kšeft je kšeft, a na stranědruhé tu jistě vzniknou i servisy, kde za flašku projde úplně všechno, takže topak bude teprve údivu, co všechno za jezdící vraky lze potkat na našichsilnicích, protože i ten největší střep si tu svojí garáž, kde bezproblémů projde, vždycky lehce najde. Dnes je STK řádově 300 v ČR a i takjsou některé poctivé více a jiné méně, ale jedou víceméně podle jedné lajny nebo stát má možnost je do té lajny aspoň občas dostat, podiverzifikaci na servisy jich může být klidně i 3000, a to pak bude velkého divení, že sikaždý bude dělat, co chce, a nikdo to nestačí kontrolovat (a pokud ano, bude toznamenat obrovský nárůst státního aparátu), protože ruka trhu zde vyřeší jediné logické pravidlo - zaplať a vždycky projdeš (náš zákazník, náš pán), nikdo si nebude moci dovolit nikoho s autem vyhodit, protože by okamžitě jel jinam, kdy by odpor byl menší, a vícekrát by už nepřijel. Podle mě dohled nad technickýmstavem vozidel měl zůstat od počátku v rukou státu a specializovanýchpracovišť (policie), už privatizace původně státních STK v první polovině90. let byl nevratný krok špatným směrem, ale pokud by to mělo vypadat, jak jev článku nastíněno, tak to už pak bude opravdu lepší povinnost pravidelné technicképrohlídky úplně zrušit. Jenže to zase neprojde, pokud jsme v EU.

0 7
možnosti

V USA není STK vůbec. Když zaviníte nehodu a prokáže se , že z důvodu špatného technického stavu, tak Vás stáhnou z kůže.

3 0
možnosti

Kdo umí, dělá automechanika. Kdo neumí, dělá technika v STK.

2 0
možnosti

Prostě nekecáme, makáme, přesně jak bylo slíbeno, tak vo co de?

2 0
možnosti

Ke zhoršení stavu vozového parku přispěla zejména tzv. ekodaň, tedy daň za to, že nemáte na moderní auto.

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

27. března 2024  17:29

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...

Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit

23. března 2024

Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

25. března 2024  11:54

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...

Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci

27. března 2024  11:17

Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů

25. března 2024  18:42

Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...

Parní Albatros opraví soukromá firma. Třicet let ho pak bude moci provozovat

28. března 2024  12:31

Největší z parních lokomotiv patřící Českým drahám se dočká opravy a bude opět moci na trať. Na...

Komora: Loni přibylo žadatelů o podporu, farmy se rozdělovaly účelově

28. března 2024  12:17

Po loňském spuštění tzv. redistributivní platby, tedy dotace, při které se vyplácí 3 500 Kč na...

Zemřel nobelista a průkopník behaviorální ekonomie Daniel Kahneman

28. března 2024  11:32

Ve věku 90 let zemřel izraelsko-americký psycholog Daniel Kahneman, který získal Nobelovu cenu za...

Dražší než Costa Concordia. Pojistné škody za Baltimore jdou do miliard dolarů

28. března 2024  10:58

Zřícení mostu Francise Scotta Keye v americkém Baltimoru může podle analytiků stát pojišťovny...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!